دكتر اس. وایر میچل متخصص برجسته اعصاب در فیلادلفیا، در یك غروب زمستانی بعد از كار روزانه روی صندلی به خواب رفته بود، كه...

دكتر اس. وایر میچل متخصص برجسته اعصاب در فیلادلفیا، در یك غروب زمستانی بعد از كار روزانه روی صندلی به خواب رفته بود، كه با صدای زنگ در بیدار شد و دید كه دختر لاغری كه از سرما می‌لرزد تقاضا دارد مادرش را معاینه و معالجه كند. او توضیح داد كه حال مادرش وخیم است. دختر كفش‌های فرسوده به پا و شال نخ‌نمایی به دور گردنش پیچیده بود.
دكتر به دنبال او در خیابان‌های پوشیده از برف محلات قدیمی روانه شد. از پله‌های عمارتی قدیمی بالا رفتند.
در طبقه بالا دكتر زنی مریض را دید كه سابقا پیشخدمت خانه او بود. او بیماری زن را سینه پهلو تشخیص داد و داروهای لازم را تجویز كرد و دارویی نیز به او خوراند كه حال زن را بهتر كرد سپس به او برای داشتن چنان دختر وظیفه‌شناسی تبریك گفت.
زن پیر با كمال تعجب گفت كه دخترش ماهها قبل مرده و كفش‌ها و شال او در گنجه است. دكتر نگاه كرد و همان شال و كفش‌ها را دید كه بر تن دختری بود كه او را به اینجا آورده بود. اما هر دوی آنها خشك بود و نمی‌توانست در آن شب برفی مورد استفاده قرار گرفته باشد. تحقیقات نشان داد كه آن دختر به‌راستی سال‌ها قبل مرده و دكتر وایر میچل شاهد واقعه‌ای ماوراء‌الطبیعه بوده است!
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertaiment
منبع: اعتمادملی
 
مطالب جالب دیگر:
زن 66 ساله مادر می شود
نرم افزار واژگان انگلیسی گاج برای تمام گوشی‌ها - جاوا
بوی دهانتان را چک کنيد! (+عکس)
خانه‌ای با ارواحی كه مو را برتن انسان راست می‌كند!! (+16)
رویداد شگفت انگیز: قرآن مجید در آتش نسوخت!!
خانواده مايكل جكسون در پي كالبدشكافي مجدد؛ جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد؟!