قابل ذكر است این مدعی دروغین ادعا کرده بود که حضرت محمد(ص) به همراه تعدادی از اصحاب نزدیکش به خواب او آمده و از وی خواسته تا...

گفته می‌شود یك شهروند آفریقایی از كشور گینه كه چندی پیش در شهر جده در عربستان سعودی ادعای امام زمان بودن كرده و توسط نیروهای امنیتی این كشور بازداشت شده بود،‌ روز گذشته توسط یك دادگاه عربستانی محكوم شد.

پایگاه خبری "الجوار" عراق به نقل از روزنامه جده، چاپ عربستان سعودی نوشت:‌ دادگاه جنائی جده این شهروند گینه‌ای كه "ش . ا" نام دارد را به یك سال حبس و 60 ضربه شلاق محكوم كرد.

گفتنی است چندی پیش شیخ "ترکی قرنی" قاضی یکی از دادگاه‌های عربستان سعودی در شهر جده اعلام كرده بود كه یک شهروند آفریقایی از کشور گینه را که در عربستان اقامت دارد، به اتهام ادعای مهدویت بازداشت و روانه زندان کرد. این مدعی دروغین که یک مرد 68 ساله است مدتی پیش به عربستان سعودی سفر کرد تا به گفته خودش، از این سرزمین مطهر ظهور خود را اعلام کند.

این فرد گینه‌ای در اعترافات خود گفت: قصد داشتم که پس از اعلام ظهور و جمع آوری تعدادی هوادار، به کشورم بازگردم. البته طی این چند روز از تبلیغ، چند نفر نیز به من ایمان آورده و به دعوت من لبیک گفتند. این افراد که حمایت کامل خود را از من اعلام کردند، پول هنگفتی به من داده و از اطرافیان خود نیز هدایایی برایم جمع آوری کردند.

قابل ذكر است این مدعی دروغین ادعا کرده بود که حضرت محمد(ص) به همراه تعدادی از اصحاب نزدیکش به خواب او آمده و از وی خواسته تا مردم را به ایمان آوردن به او به عنوان مهدی منتظر، دعوت کند. وی همچنین ادعا کرد که پیامبر(ص) به او اطمینان داد که تعدادی از مردم مؤمن به ندای وی لبیک خواهند گفت و دعوت او را خواهند پذیرفت. وی افزود: پیامبر(ص) در خواب به من خبر داد که از سوی افرادی ناشناس بازداشت خواهم شد و بهتر است مقاومت کنم زیرا ثواب نصیبم خواهد شد و خداوند به من اجر خواهد داد.

در همین حال یکی از کارکنان این دادگاه عربستانی گفت: پس از اعلام صدور حکم از سوی قاضی دادگاه، حال این مدعی دروغین وخیم شد از همین رو قاضی ناچارا دستور داد که وی را به یک مرکز پزشکی منتقل کنند تا درمان شود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shia-online.ir
 
مطالب جالب دیگر:
کتاب دانستنی‌های روابط دختر و پسر - کلیه گوشی‌ها
کاریکاتور روز- ناسزا گفتن درد فیزیکی را کاهش می‌دهد!
ممنوعیت شلوار پوشیدن زنان در کره شمالی!!
دردسرهای دستشویی در فضا!
اسم‌های محبوب ایرانی‌ها و اسم‌های عجیب و غریب!!
استثنا در هالیوود، زنی که دوست ندارد زیبا باشد!! (+عکس)