ماهیت اقدامات این خاخام هنگامی آشكار شد كه وی با یكی از ماموران مخفی "اف‌بی‌آی " دیدار كرد...
  
در بین دستگیر شدگان رسوایی‌ها اخیر ایالت نیوجرسی آمریكا خاخامی است كه كلیه‌های اهدایی را با قیمتی بالغ بر 160 هزار دلار می‌فروخت و پلیس فدرال آمریكا توانست به ماهیت اقدامات این خاخام پی ببرد.

 به نقل از پایگاه خبری بحرینی "بالتیمور "، طی رسوایی مالی كه چند روز پیش در ایالت نیوجرسی آمریكا فاش شد پلیس فدرال این كشور 44 نفر را دستگیر كرد. در بین دستگیر شدگان خاخامی وجود داشت كه به فروش كلیه‌های اهدایی می‌پرداخت.

خاخام "لوی اسحاق رونزبائوم " دلالی بود كه به فروش كلیه می‌پرداخت و توسط پلیس فدرال آمریكا دستگیر شد. ماهیت اقدامات این خاخام هنگامی آشكار شد كه وی با یكی از ماموران مخفی "اف‌بی‌آی " دیدار كرد.

این مامور مخفی پلیس فدرال آمریكا روزنبائوم را متقاعد كرد كه به دنبال كلیه‌ای برای یكی از بستگان بیمار خود بوده كه در یكی از بیمارستان‌های آمریكا در انتظار پیوند است.

طبق اسناد اف‌بی‌آی این خاخام 58 ساله كه از اعضای جامعه یهودیان ارتدوكس در بروكلین است با نفوذی كه در یكی از بیمارستان‌های محلی داشت قادر بود كلیه فرد اهدا كننده را به بیمار محتاج به آن بفروشد.

روزنبائوم طی ارتباطی كه با پزشك‌های صهیونیست در اراضی اشغالی داشت افراد اهدا كننده كلیه در مناطق فقیر در سرزمین‌های اشغالی را شناسایی می‌كردند و با پرداخت مبلغی ناچیز، آنها را متقاعد به اهدای كلیه‌های خود می‌كردند. روزنبائوم كلیه‌های اهدایی را در آمریكا با قیمتی بالغ بر 160 هزار دلار می‌فروخته است.

روزنبائوم هم اكنون تحت بازجویی پلیس فدرال آمریكا قرار دارد. وی مدعی است كه تنها به وساطت برای انتقال كلیه‌های به افراد بیمار می‌پرداخته است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تفاوت مزاحمت خیابانی برای دانش آموزان دوره راهنمایی با دبیرستان!
معرفی 6 عضو بی‌استفاده در بدن جانداران!
تصاویری دیدنی از مراسم معارفه رونالدو با حضور 80هزار نفر!!
گزارش لحظه به لحظه بعد از خوردن یک نوشابه!! (بسیار جالب)
حشره ،کاميون را واژگون کرد!
قابل توجه کنکوریها :هماهنگی درخت و پسر خانواده!!