در همین حال یکی از ائمه این مساجد که خواست نامش فاش نشود، گفت: اکثر این جوانان علاوه بر پوشیدن چنین شلوارهای نامناسبی، موی خود را نیز به سبک مدل های غربی...
 

تعدادی از ائمه جماعت مساجد مختلف در منطقه شرقی عربستان سعودی در اقدامی بی‌سابقه، با یکدیگر توافق کردند از این به بعد جوانانی که شلوارهای عجیب غریب و ضداسلامی بر تن دارند را از ورود به مساجد منع کنند.
این تصمیم هنگامی گرفته شد که ائمه جماعت و مسئولان مساجد متوجه شدند اکثر جوانانی که به مساجد می‌آیند، شلوارهایی عجیب غریب و ضداسلامی بر تن دارند که بر روی آن تصاویر و یا جملات نامناسب و غیراسلامی نوشته شده است.
در همین حال یکی از ائمه این مساجد که خواست نامش فاش نشود، گفت: اکثر این جوانان علاوه بر پوشیدن چنین شلوارهای نامناسبی، موی خود را نیز به سبک مدل های غربی و عجیب غریب اصلاح و آرایش کرده و با ظاهری نامناسب وارد مساجد می‌شوند.

وی در ادامه افزود: این مدل لباس پوشیدن و آرایش مو، به هیچ وجه لایق جوانان مسلمان نیست به ویژه اینکه بخواهند وارد مسجد شوند از همین رو پس از مذاکره با دیگر همکاران در دیگر مساجد، چنین تصمیمی را اتخاذ کردیم.

این امام مسجد همچنین گفت: مذاکراتی نیز در این باره با پلیس و هیئت امر به معروف و نهی از منکر انجام داده‌ایم تا برخی از این جوانان که ظاهری بسیار ناپسند دارند و قصد ورود به مساجد را داشته، بازداشت کرده و آنان را به تغییر ظاهر وادارند. پلیس و هیئت امر به معروف و نهی از منکر نیز آمادگی خود برای همکاری کامل در این زمینه را اعلام کردند. آنان حتی آمادگی خود برای بازداشت این جوانان در اماکن عمومی را نیز اعلام کرده‌اند!
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shia-online.com
 
مطالب جالب دیگر:
10 فناوری برتر آینده!
می‌دونی نوشابه با یک تکه گوشت چیکار می‌کنه؟! (+عکس)
فهرستی از عجیب‌ترین حیوانات جهان!
وقتی خدا میخواهد یکی زنده‌ بماند، نوزاد زنده بگور شده زنده پیدا شد!! (+عکس)
دختری كه هروقت می‌خندد، غش می‌كند!! (+عکس)