این پوشش آهنی خارجی (Exoskeleton) که XOS 2 نام دارد جدیدترین نمونه از فناوریهای ایجاد شده...
 
یک شرکت آمریکایی یک پوشش آهنی ویژه را توسعه داده است که انرژی خود را از نیروی آب تامین می‌کند و می‌تواند سربازان را به مردان آهنی واقعی تبدیل کند.
شرکت "ریتنون" پیمانکار وزارت دفاع آمریکا که با بکارگیری فناوریهای پیشرفته در تلاش برای افزایش نیروی فیزیکی سربازان است پوشش آهنی جدیدی را ارائه کرده است که ظرف پنج سال آینده می‌تواند در افزایش تواناییهای فیزیکی سربازان ارتش آمریکا به خدمت گرفته شود.
 
 
این پوشش آهنی خارجی (Exoskeleton) که XOS 2 نام دارد جدیدترین نمونه از فناوریهای ایجاد شده توسط شرکت "ریتنون" و نمونه کامل شده مدل قلبی پوشش آهنی است. در این نمونه جدید توانایی اجرایی و ویژگیهای فنی افزایش یافته است.
XOS 2 بسیار سبکتر از نمونه قبلی بوده و به سرباز اجازه می‌دهد که با سرعت و انعطاف پذیری بیشتری حرکت کند. همچنی میزان مصرف انرژی آن 50 درصد کمتر از نمونه قبلی است.
 
 
مقاومت XOS 2 نسبت به شرایط  محیطی افزایش یافته است. سرباز با این لباس می‌تواند تا سرعت حداکثر 15 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و فوتبال بازی کند.
براساس گزارش لس آنجلس تایمز، زمانی که سرباز این پوشش آهنی را می‌پوشد و تبدیل به یک مرد آهنی می‌شود می‌تواند یک جسم 90 کیلوگرمی‌را بلند کند.
 
 
 
در حال حاضر این پوشش آهنی انرژی خود را از طریق اتصال کابلی به یک باتری هیدرولیکی است می‌گیرد اما توسعه دهندگان آن درحال کار بر روی یک باتری قابل حمل هستند که بتواند به دور کمر استفاده کننده وصل شود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: mehrnews.com
 
مطالب جالب دیگر:
اعترافات تکان دهنده درباره پدری که به 2دختر و 1پسرش تجاوز می‌کرد!
دوچرخه سواریِ عاشقانه!! (+عکس)
راه حل‌هایی استثنایی برای نجات، زمانی که حیوانات به شما حمله می‌کنند؟!
زنی که توسط موجودات فضایی باردار شده بود!! (+عکس)
تصاویر بهنوش بختیاری و مادرش!!
خودروی لیموزین با 14 در و 250 کیلومتر سرعت! (+عکس)
پیشنهاد به مدیران مترو برای جلوگیری از مشکل خودکشی! (+عکس)