10 ورزش ساده برای بالا کشیدن سینه و خوش فرم شدن بازو
 شما برای انجام این تمرینات و فرم دادن به عضلات سینه و بازو به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و بلافاصله بعد از خواندن مقاله می توانید این ورزش ها را انجام دهید.

خوش فرم شدن سینه و بازو با 10 ورزش ساده

کامیل ولایر Camille Volaire یکی از ستارگان تلویزیونی فرانسه و نوسینده کتاب پرفروش  Self-lifting، مجموعه تمریناتی برای زیبا و خوش فرم شدن سینه ها تهیه کرده که در سراسر جهان به محبوبیت زیادی رسیده است. شما برای انجام این تمرینات به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و بلافاصله بعد از خواندن مقاله می توانید این ورزش ها را انجام دهید.

بیشتر بدانید : دو تمرین ورزشی برای رفع افتادگی سینه‌ها

بیشتر بدانید : افتادگی سینه و پنج باور غلط درمورد آن که باید فراموش کنید

بیشتر بدانید : معضلی به نام افتادگی سینه ها پس از شیردهی


10 . گرفتن ستاره ها Catcher of stars

10 ورزش ساده برای بالا کشیدن سینه و خوش فرم شدن بازو

این تمرین برای گرم کردن است و کمک می کند پشتتان را تقویت کنید و ایستادنتان را اصلاح نمایید.

صاف بایستید و سرتان را به پشت خم کنید. و به صورت متناوب دستهایتان را بالا برده و مشت کنید انگار که می خواهید ستاره بچینید و به حالت ول باز گردید.


9 . حرکت فیل Elephant

حرکت فیل

حرکت فیل به تقویت پشت و گردن و ریلکس شدن عضلات سینه کمک میکند.

پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید و بالا تنه را به سمت جلو خم کنید. پشتتان باید به موازات زمین قرار بگیرد. بازوها را به سمت پایین بگیرید و شروع به حرکت دادن ان ها به سمت چپ و راست کنید و همزمان به عقب قدم بردارید. سرتان باید هم جهت با بازوها حرکت تکند.


8 . حرکت کبرا Cobra برای خوش فرم شدن سینه

حرکت کبرا

حرکت کبرا بالاتنه  شما را تقویت می کند. شاید برای یک تازه کار حرکت سختی به نظر بیاید ولی با گذاشت زمان برایتان راحت تر خواهد شد.

به شکم دراز بکشید. دستان را پشت سر بگذارید. سر و بالاتنه را از زمین بلند کنید به طوری که آرنج ها در دو طرف قرار بگیرند. پاها باید کنار هم قرار بگیرند.


7 . حرکت توپ تنیس Tennis ball برای بالا کشیدن سینه

فشردن توپ تنیس

این ورزش یکی از مهم ترین حرکاتی است که به تقویت عضلات سینه کمک می کند.

صاف بایستید و پاها را به اندازه باسن از هم جدا کنید. توپ تنیس را بین دو کف دست روبروی سینه قرار دهید. بازوها را به سمت هم فشار دهید و توپ تنیس را فشرده و رها کنید. آرنجها باید به موازات سطح زمین باشند.


6 . حرکت کتاب برای خوش فرم شدن سینه و بازو

نگه داشتن کتاب

این حرکت برای سفت کردن سینه و تقویت عضلات پشت است.

صاف بایستید و بازوها را از هم باز کنید و کف دست رو به بالا باشد. روی کف هر دست یک کتاب با دمبل قرار دهید. بازوها را به دو طرف باز کنید و سپس به سمت جلو بیاورد.

5 . حرکت قیچی

حرکت قیچی

حرکت قیچی کمک می کند تا عضلات سینه را بکشید و ایستادنتان را اصلاح کنید.

صاف بایستید، بازوها را به دو طرف بکشید و کف دست را رو به پایین نگه دارید و سپس به جلو بیاورید تا مثل قیچی حالت ضربندری بگیرند. به صورت متناوب جای بازوها را عوض کنید.


4 . حرکت آلباتراس برای تقویت سینه و بازو

حرکت آلباتراس

این حرکت برای تقویت عضلات بزرگ و کوچک سینه است.

صاف بایستید و پاها را به اندازه عرض باسن باز کنید.  بازوها را در دو طرف بدن به موازات زمین قرار دید و کف دست رو به بالا باشد. دست ها را تا جایی که امکان دارد به سمت عقب ببرید و سپس به حالت اول بازگردید.


3 . حرکت بالش برای تقویت عضلات سینه

حرکت بالش

مانند حرکت قبلی باعث تقویت عضلات کوچک و بزرگ سینه می شود.

صاف بایستید و پاها را کنار هم قرار دهید. بالشی برداشته جلوی سینه قرار دهید و بازوها را به سمت هم فشار دهید و سپس رها کنید.


2 . حرکت گهواره برای سفت شدن سینه

حرکت گهواره

حرکت گهواره به تقویت عضلات حمایت کننده سینه کمک می کند.

صاف بایستید و بازوها را جلو سینه بیاورید و با کف دست آنج دست دیگر را بگیرید و با وارد کردن فشار به آرنج ها بازوها را تحت فشار قرار دهید.


1 . حرکت زیر چانه

10 ورزش ساده برای بالا کشیدن سینه و خوش فرم شدن بازو

این حرکت عضلات سینه و پشت را تقویت می کند

بازوها را در جلو خم کنید و آرنج را به موازات شانه قرار دهید. کف دست ها را روی هم بگذارید. تا جایی که می توانید با چانه دست ها را به سمت پایین فشار دهید.

تکرار

در 10 روز اول شما باید هر کدام از این ورزش ها را20 بار در روز تکرار کنید. بعد از 20 روز باید شاهد تغییرات ایجاد شده در بدنتان باشید و پس از آن می توانید این تمرینات را هفته ای سه بار و با 10 تکرار انجام دهید.

انجام این تمرینات روزانه 15 دقیقه از وقت شما را می گیرد ولی در عوض باعث می شود سینه هایی سفت و زیبا داشته باشید.



تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
اختصاصی سیمرغ