پوست در سن 40 سالگی دیگر مانند 30 سالگی نیست. درمان های مناسب با سن تان را بشناسید...


 آرایش پاک کن های ملایم، مراقبت از اطراف چشم ها، مراقبت های ضد چروک و درمان های درخشان کننده.

پاک کننده های ملایم
با گذشت زمان، عملکرد سلول ها کند می‌شود و دیگر به طور طبیعی و خود به خود و به اندازۀ کافی ماده برای مرطوب کردن و تقویت پوست نمی‌سازند. در نتیجه پوست خشک می‌شود و فرو می‌رود. آیا شما عادت دارید که هر صبح و شب پوست تان را با یک ژل که آب پوست را می‌گیرد، پاک کنید؟ به جای این ژل از یک شیر بدون جاذب آب یا یک شیر پاک کن استفاده کنید، که اجازه می‌دهد پوست از شر آلودگی ها رها شود بدون اینکه موانع پوستی حساس شوند. اگر احساس می‌کنید که پوست تان تازگی و طراوتش را از دست داده است، یک لوسیون مناسب انتخاب کنید و با یک تکه پنبه آن را به همه جای صورت تان برسانید.

توجه به چشم ها
چشم ها بخش های بسیار حساسی هستند: با در نظر گرفتن حدود 10.000 بار پلک زدن در روز، طبیعی است که در حدود 40 سالگی، دیگر رمقی برای پلک ها باقی نمانده باشد! هر صبح و شب از یک محصول مراقبتی برای اطراف چشم های تان استفاده کنید:
ماده ای که برای مرطوب سازی، صاف کردن چین و چروک ها و از بین بردن هر گونه کبودی و فرورفتگی تهیه شده است، چنین محصولی برای شما بهترین است که با هیچ بهانه ای نمی‌توانید از آن بگذرید! یک بار در هفته، یک لایۀ کلفت از این محصول را مثل ماسک اطراف چشم های تان قرار دهید و بگذارید ده دقیقه ای بماند. 

ضد چروک ها
دیگر وقتش رسیده که به سراغ فرمول های شدیدتر بروید: مخلوطی از مواد فعال قدرتمند که پوست را تغذیه می‌کند، با رادیکال های آزاد مبارزه می‌کند، سیستم دفاعی پوست را تقویت و همچنین آسیب های پیری پوست و کاستی های آن را ترمیم می‌نماید. در ترکیبات این محصولات، این مواد وجود دارند: ویتامین A، AHA (یا اسیدهای میوها) و ایزوفلاون سویا. هر روز صبح و شب این محصول را با دقت روی پوست تمیز و خشک بمالید، و آن را از گردن به سمت پیشانی و از داخل صورت به طرف  کناره ها ماساژ دهید.

یک درمان درخشان کننده در ماه
از آنجایی که این محصولات روزانه دیگر کفایت نمی‌کنند، بهتر است که هر ماه یک بار از درمان هایی که مخصوص درخشان کردن پوست هستند، بهره ببرید. این درمان می‌تواند به شکل ماسک، دارو، سرم (آمپول) یا درمان های پیلینگ در خانه باشد، در این مرحله سلول های دوباره تولید و دوباره زنده می‌شوند؛ به این ترتیب پوست تان روشن تر و صاف تر خواهد شد. ضمناً برای این نوع درمان زیبایی می‌توانید به متخصص پوست تان هم مراجعه کنید.
 
تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
اختصاصی سلامت
 
مطالب پیشنهادی :
جوان کننده پوست!
قابل توجه افرادی با پوست تیره!!
راه حلی فوق العاده برای شادابی پوست
لیفتینگ صورت یا كشيدن پوست صورت
میوه ای مفید برای پوست و بدن!!