افراد چاق برای کاهش وزن و چربی دور شکم ضمن رعایت رژیم غذایی متعادل و صحیح زیر نظر متخصص و نیز داشتن فعالیت های روز مره پیشنهاد هایی داده می شود که به تازگی تحقیق و بررسی شده است...

 

مصرف تخم کتان و فرآورده های روغنی حاصل از آن یکی از پیشنهادهایی است که برای کاهش وزن و چربی دور شکم به افراد چاق داده می شود.

دکتر امیر حسین فقیهی، فوق تخصص گوارش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چاقی یکی از عوامل مهم و زمینه ساز بسیاری از بیمار های مختلف از جمله کبد چرب، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی و بسیاری دیگر از امراض دیگر در بدن است.

فقیهی تصریح کرد: طبق تحقیق های انجام شده برای کاهش چربی دور شکم، مصرف غلات سبوس دار به این کار کمک می کند و نیز مصرف تخم کتان و فرآورده های روغنی حاصل از آن در کاهش چاقی تاثیر گذار است.

این فوق تخصص بیان کرد: مصرف توت فرنگی و از خانواده های آن و همچنین استفاده از میوه ها و سبزی های قرمز رنگ مثل گوجه فرنگی در کاهش چربی دور شکم کمک می کند.

فقیهی خاطر نشان کرد: افراد برای کاهش چربی دور شکم، روزانه حداقل 8 لیوان آب مصرف کنند که برای رسیدن به وزن متعادل تاثیر زیادی دارد.

 

وی توصیه کرد: افراد چاق باید این مسئله را جدی گرفته و ورزش های مناسب و منظمی را هم انجام دهند و یک رژیم غذایی درستی را رعایت کنند.
 
گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
منبع : Salamatnews.com
 
مطالب پیشنهادی:
8 نکته درباره زیبا شدن با عسل!
خواص درمانی عسل
آنچه عسل به شما می دهد!!
سودمندی موم عسل
زهر زنبور عسل در درمان بيماری MS مؤثر است