قابل توجه خانم ها در تمام سنین: خانم هایی که خوش بین هستند،به خاطر این دید مثبتشان...
 
گروهی از محققان آمریكایی با همكاری گروهی از محققان دانماركی در مطالعات خود متوجه شدند كه خوش‌بینی در زنان عمر آن‌ها را افزایش می‌دهد و حملات قلبی را در آن‌ها كاهش می‌دهد.
این تحقیقات بر روی 100 هزار زن انجام شده و نتایج آن در مجله علمی «Circulation» چاپ شده است در این مقاله علمی آمده است كه افراد بدبین به طور معمول فشار خون بالا و همچنین كلسترول بالا دارند.
این مطالعات كه به مدت 8 سال بر روی این افراد انجام شده نشان می‌دهد كه خوش بینی 9 درصد خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را و 14 درصد خطر مرگ را كاهش می‌دهد.
سخنگوی بنیاد قلب انگلیس گفت:خوب زندگی كردن مانند دوری از سیگار و خوردن غذاهای سالم تأثیر بیشتری بر روی سلامت قلب افراد دارد. همچنین این تحقیقات نشان می‌دهد كه افراد خوش‌بین به طور معمول بیشتر از افرادی كه بدبین هستند به سلامت و زندگی خود اهمیت می‌دهند و بیشتر از خود در مقابل بیماری‌ها مراقبت می‌كنند. این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد كه زنان خوش‌بین بیشتر ورزش می‌كنند و معمولاً این افراد لاغرتر از افراد بدبین هستند.
هیلاری تیندل سرپرست این تحقیقات گفت:ما می‌ توانیم نتیجه بگیریم كه بدبینی و فكر منفی بر روی زندگی افراد تأثیر منفی دارد و این امر بر روی سلامت آن‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. 

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
www.seemorgh.com/health
farsnews.comمنبع:

مطالب پیشنهادی:
ویتامین طول عمر
میوه افزایش عمر
این بار شما عمر نوح کنید!!
نوشیدن این آب طول عمر شما را زیاد میکند!؟
رژیم غذایی برای افزایش طول عمر!!