2 - در حالی که سیب زمینی ها کاملا برشته شده اند 1 قاشق غذاخوری روغن را در ماهی تابه ریخته وآنرا روی حرارت متوسط قرار داده و سپس موسیر و 1/2 قاشق چای خوری نمک باقی مانده را به آن اضافه کنید.
 
در این مدل سالاد سیب زمینی ها به صورت برشته شده در فر می باشند  و طعم  و مزه ی این مدل سالاد سیب زمینی هم  با موسیر می باشد.
مواد گفته شده برای 4 تا 6 نفر می باشند.

مواد لازم :
2 کیلو سیب زمینی طلایی شده 
3 قاشق غذاخوری  روغن زیتون 
یک و یک دوم پیمانه قاشق چای خوری نمک 
فلفل سیاه تازه 
2 عدد موسیر متوسط و ورقه شده 
2 حبه سیر خرد شده 
یک سوم پیمانه خامه 
1 قاشق چایخوری خردل  
1 قاشق چایخوری سرکه قرمز 
2 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده تازه

طرز تهیه :
1 - از قبل فر را در درجه 400 گذاشته تا گرم شود و در این میان در یک کاسه  2 قاشق غذاخوری روغن زیتون ، 1 قاشق چایخوری نمک و فلفل را به مقدار لازم می ریزیم تا آماده باشد .بعد از آنکه فر گرم شد سیب زمینی ها را به مدت 25 تا 30 دقیقه در فر می گذاریم تا کاملا بریانی شوند و سپس آنها را بیرون آورده و اجازه می دهیم تا کاملا خنک شوند.

2 - در حالی که سیب زمینی ها کاملا برشته شده اند 1 قاشق غذاخوری روغن را در ماهی تابه ریخته وآنرا روی حرارت متوسط قرار داده و سپس موسیر و 1/2 قاشق چای خوری نمک باقی مانده را به آن اضافه کرده و 5 تا 7 دقیقه آن را کاملا تفت می دهیم. بعد هم سیر ها را اضافه کرده و اجازه می دهیم تا کاملا نرم شوند. 

3 - در یک کاسه بزرگ خامه ، خردل، و سرکه را می ریزیم و آنها را کاملا با هم مخلوط می کنیم و در نهایت سیب زمینی پخته شده و مواد آماده شده از موسیر و سیر را هم به آرامی به آن اضافه کرده و نمک و فلفل و جعفری را هم به ترکیب اضافه می کنیم.
 


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
 
طرز تهیه یک سالاد سیب زمینی خوش طعم
 
 
طرز تهیه سالاد سزار
 
 
طرز تهیه سالاد ماهی، سالادی مقوی و خوش طعم
 
 
سالاد جوانه شبدر+سس لیموترش
 
سالاد شلغم(ترکیه)