از بین بردن لکه چربی از روی شلوار جین با چند روش
با روش های ساده ای میشه لکه های روغن روی شلوار جین رو تمیز کرد. روش هایی مثل آب و صابون، آب و نمک و موارد دیگه ای که در این مطلب توضیح داده ام

لکه چربی را از روی شلوار جین چگونه پاک کنیم؟

اگر اجازه دهید چربی روی شلوار بماند تمیز کردن آن به مراتب سخت تر می شود. باید به محض اینکه متوجه لکه روغن روی شلوار شدید آن را هر چه زودتر تمیز کنید.

بیشتر بدانید : از بین بردن لکه از روی لباس سفید با 3 روش ساده

از بین بردن لکه چربی روی شلوار جین با مایع ظرفشویی

یک عدد دستمال کاغذی را بردارید و با ضربه روی لکه بزنید تا چربی های اضافه را بگیرد. با این کار تمیز کردن لکه روغن آسان تر می شود.
برای از بین بردن لکه روغن استفاده از آب گرم بهتر است. لگن را از آب گرم پر کنید و شلوار را داخل آب قرار دهید.
مقداری مایع ظرفشویی روی لکه روغن بریزید. سپس به مدت ۲ الی ۳ دقیقه مایع را با مسواک روی شلوار بمالید. اگر مایع ظرفشویی ندارید از شامپو یا مایع لباسشویی استفاده کنید.
دوباره لگن را از آب گرم پر کنید و شلوار را با آب گرم بشوئید و در نهایت شلوار را از بند آویزان کنید تا کاملا خشک شود.

از بین بردن لکه چربی روی شلوار جین با نشاسته

این روش راه حل خوبی برای از بین بردن چربی روی شلوار جین است. چه لکه روغن کهنه باشد چه جدید. شلوار را روی سطح صافی قرار دهید و مقداری نشاسته روی لکه روغن بریزید تا روی لکه را کاملا بپوشاند. بعد از یک ساعت با دست نشاسته ها را از روی شلوار بمالید و با اسفنج مرطوب پاک کنید.

از بین بردن لکه چربی روی شلوار جین با اسپری مو

اگر وقت زیادی برای تمیز کردن شلوار ندارید روی لکه روغن کمی اسپری مو بپاشید. سپس با ماشین لباسشویی بشوئید و خشک کنید. اسپری مو تاثیر فوری روی لکه ها می گذارد. پس نیاز نیست قبل از شستشو چند ساعت بگذارید روی لکه بماند.

از بین بردن لکه چربی روی شلوار جین با نوشابه

کمی نوشابه روی لکه بریزید و بگذارید ۱ الی ۲ ساعت بماند. سپس شلوار را در ماشین لباسشویی بشوئید و خشک کنید. نوشابه بیشتر از ۲ ساعت نباید روی لباس بماند چون لکه ایجاد می کند.

از بین بردن لکه چربی روی شلوار جین با ژل آلوئه ورا

چند دقیقه شلوار را در آب خیس کنید. سپس روی لکه روغن را با ژل آلوئه ورا بمالید. در نهایت شلوار را در ماشین لباسشویی بشوئید.

از بین بردن لکه چربی روی شلوارجین با نمک

مقداری نمک درشت روی لکه چربی بریزید و با استفاده از دستمال کاغذی روی آن بمالید. اگر نمک درشت ندارید از نشاسته یا جوش شیرین استفاده کنید. این مواد چربی را به خود جذب می کنند.

از بین بردن لکه چربی روی شلوار جین با مایع دستشویی

مقداری مایع دستشویی یا ظرفشویی روی لکه روغن بریزید و با استفاده از دستمال کاغذی روی  آن بمالید.
در آخر شلوار را شستشو داده و از بند آویزان کنید تا خشک شود.



گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com