از بین بردن بوی دود از روی لباس با دو روش موثر!
دود یکی از بو هایی است که اگر به پارچه و لباس نفوذ کند به راحتی از بین نمی رود. در این مقاله به شما دو راه موثر برای از بین بردن بوی دود از روی لباس های تان پیشنهاد می کنیم. با ما همراه شوید

روش های از بین بردن بوی دود از روی لباس

بوی دود برای بیشتر خانم ها بسیار ناخوشایند است. البته بیشتر از این رو که می تواند به پارچه ها هم نفوذ کند و حتی پس از شست و شوی پارچه نیز از بین نرود. اما بر خلاف تصور ما از بین بردن بوی دود از پارچه بسیار ساده است و با استفاده از موادی که در خانه پیدا می شود امکان پذیر است.

از بین بردن بوی دود از روی لباس با آب و سرکه

این روش برای از بین بردن بوی دود از لباس ها و پارچه های کتانی بسیار مناسب است. کافی است سینک ظرفشویی یا یک لگن را با آب گرم پر کنید و یک فنجان سرکه سفید به آن اضافه کنید.
آب و سرکه را به آرامی با هم مخلوط کنید. پارچه دود گرفته را در آن قرار دهید و بگذارید به مدت یک ساعت در آن بماند. در نهایت پارچه را از ترکیب آب و سرکه خارج و آبکشی کنید.

از بین بردن بوی دود از روی لباس با جوش شیرین و کیسه پلاستیکی

این روش برای رفع بوی دود از پرده، پتو و قالیچه های کوچک مناسب است. در این روش پارچه دود گرفته را در یک کیسه پلاستیکی بزرگ که به خوبی بسته می شود قرار دهید و یک فنجان جوش شیرین داخل کیسه پلاستیکی بریزید. کیسه را به طور کامل ببندید و تکان دهید تا جوش شیرین همه جای کیسه به طور مساوی پخش شود. کیسه را یک شب کنار بگذارید و سپس پارچه را از آن خارج کنید.


بیشتر بدانید : از بین بردن لکه از روی لباس سفید با 3 روش ساده

بیشتر بدانید : دو روش ساده برای از بین بردن لکه روغن از لباس

بیشتر بدانید : نحوه پاک کردن لکه های خون از لباس

بیشتر بدانید : روش از بين بردن لكه زنگ اهن


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com