طراح داخلی خانه مدونا،جنیفرلوپز و... در برگزیده های ال Elle !
در اتاق های طرح او، اشیای هنری بهترین جاها را اشغال می کنند ، و بر آنها تاکید می شود ، همچنانکه به خوبی از هنر معاصر طراحی نیز بهره برده می شود.
 
 
 
 
 
نمایشگاه DÉCOR 2011 ELLE  ،  لیستی از استادان برتر طراحی داخلی را  منتشر کرده است. 20 طراح داخلی متفاوت برای سال 2011 که در این مقاله با اسم و سبک کار آنها آشنا می شوید. طراح داخلی خانه های مدونا ، جنیفر لوپز و التون جون از جمله این طراحان هستند.
 
 
 
 
 


 
1. بسام فلوز Bassam Fellows
 
 یک سوئیت در هتل جیمز در لوس آنجلس
 

دست ساز،  ارگانیک و با منشا طبیعی : طراح و معمار استرالیایی کریگ بسام و اسکات فلوز که سابقا یک طراح و مدیر خلاق در عرصه مد بوده ، سبک خود را با عنوان "صنعتگری دستی مدرن" معرفی می کنند. بیشتر اوقات آنها فقط به یک قطعه چوب خوب و زیبا نیاز دارند، چه بخواهند برای هتلی در لس آنجلس طرحی برای فضاهای غیرفعال اجرا کنند  و چه در حال مرمت خانه ای باشند. 
 
 
 
 
 
 
2. الساندرا برانچا Alessandra Branca
 
 اتاق خوابی در منهتن

وی را باید یک نئوکلاسیست آتشین مزاج بنامیم. او در ایتالیا زاده شده، و در همانجا در زمینه کار بر اشیای قدیمی آموزش دیده است. او زنی از زمانه ماست. او اتاق های راحت را دوست دارد و رنگ قرمز را. همچنین نوارهایی را که یادآور پارچه رویی تشک است. در طرح های او، باید انتظار داشته باشید که پارچه های آستری و مخمل و همچنین اشکالی که  انتظار می رود در موزه های مربوط به یونان باستان باشند را در کنار هرچیز دیگری از آینه های مراکشی گرفته تا  اشیای چینی، ببینید.
 
 
 
 
 
 
3. شیلا بریجز Sheila Bridges
 
 یک اتاق میهمان در آپارتمانی در هارلم

این دکوراتور نیویورکی به خاطر نوسازی برخی از مکانهای تاریخی آمریکا شناخته شده است ،از طراحی زیبایی که برای دفاتر بیل کلینتون در هارلم انجام داده تا دکوراسیون خلاقانه ای که در خانه قدیمی مستعمراتی خود در هودسون نیویورک. او یک حس مدشناختی از رنگها دارد(زرد یکی از رنگهای محبوب او است) و چشم به عناصر عالی دارد- یک قالیچه بافت فورناستی، صندلی طرح فرانک گری، اینها عناصری هستند که به نظر او سبب می شوند یک اتاق با آدم ارتباط برقرار کندو حرف بزند.
 
 
 
 

 
4. مارک کانینگام  Mark Cunningham
 
 
اتاق نشیمن طرح کانینگهام در بخش شمالی ایالت نیویورک

چنانکه از یک فارغ التحصیل  مدرسه پولو رالف انتظار می رود، اتاق های تزیین شده توسط این طراح نیویورکی خصلتی مردانه و قوی دارند، به صورت دقیق و خوبی چیده شده اند و وابسته به زمان خاصی نیستند. او زمینه های خنثی را ترجیح می دهد، اما طبیعتا طراحی که در فلوریدا به دنیا آمده ترسی از پرده هایی به رنگ آبی کمرنگ و یا ارغوانی ندارد. او قطعات با طراحی آزادانه و دلخواه  موج دار ساخته خود را با اشیای عتیقه آمریکایی و وسایلی از قبیل پرده های کورومنل تا درهای زمخت را با هم ترکیب می کند. همه اینها را در دیوارهای سفید کار می گذارد و نتیجه کار جلوه ای انرژی بخش پیدا می کند.
 
 
 
 
 
 
5. ارنست دلاتوره  Ernest De La Torre
 
 یک اتاق نشیمن در عمارت کوپر در نیویورک

دلاتوره قبلا در شرکت معماری پیتر مارینو کار می کرد، در لندن تحصیل کرده و با ایان شراگر همکاری داشته است. او تولید اثاثیه خانه و چراغ های خانه مشهور رالف لورن را بر عهده داشته است. او اکنو ساکن منهتن است، و به صورت تخصصی بر روی پروژه های مربوط به کلکسیون های هنری کار می کند.  از میان کارهای درخشان او می توان به عمارت بزرگ تاریخی کوپر در نیویورک اشاره کرد که یک خانه به سبک دوران جیمز اول است و در سال 1900 تجدید بنا شده است. اتاق های که دکوراسیون آنها را دلاتوره انجام داده است مجلل ، راحت و پرماجرا هستند.
 
 
 
 


6. جیمی دریک  Jamie Drake
 
اتاق نشیمن واقع در منهتن

اگر مایکل بلومبرگ یک مدیچی(خانواده مشهور ایتالیایی که طرفدار هنر و صنعت بوده اند و حامی آنها) مدرن است، دریک خود یک میکل آنژ است. البته، این دکوراتور نیویورکی با یک حس بی باکانه درباره رنگها، خانه ای نیز برای مدونا ساخته است، اما چیزی که سبب شده شخصیت ویژه ای در طراحی برای خود به دست آورد، ارتباط کاری 20 ساله او با شهرداری نیویورک است. طلایی و فیروزه ای رنگ ، ارغوانی و سرخ ، آبی و سیاه ، دریک از هیچ ترکیب رنگی برای کارهایش صرف نظر نمی کند.
 
 
 

 
 
7. تام فلیسیا  Thom Filicia
 
اتاق نشیمن طراحی شده توسط فلیسیا در سوهو لندن
 
حتی قبل از اینکه این دکوراتور در برنامه تلویزیونی Queer Eye for the Straight Guy در سال 2003 حضور یابد، او در دنیای طراحی داخلی، ستاره ای در حال صعود بود. او یک طراح مغرور است و شدیدا به سبک های شخصی باور دارد. او به آمیخته کردن عناصر مختلف ، قرینه سازی های غیرسنتی و کاربرد زیاد رنگ قرمز و سورپریزهای کنایه آلود در کارهای خود علاقمند است و مشتریان او از جنیفر لوپز تا هتل های مشهور W hotels را شامل می شوند.
 
 
 

  
8 . الکسا هامپتون Alexa Hampton
 
 
 یک اتاق نشیمن در منهتن

هنگامی که پدر او، دکوراتور مشهور آمریکایی، مارک هامپتون درگذشت او فقط 20 و چند ساله بود. از آن هنگام، این طراح واقعگرا، استعداد خود را با طراحی های عالی که به پیروی از میراث پدر خود و با اعمال دیدگاههای خود انجام داده ، به اثبات رسانیده است. چلچراغ های درخشان ، پارچه های پرده ای ابریشمی، راحتی های پوشیده شده با پارچه های ریشه دار- این عناصر کارهای او را منحصر به فرد و گریزان از مد روز می سازد و همواره ما را شگفت زده می کند. او بسیار پرکار است، برای شرکت kravet پارچه طراحی می کند، برای Hickory Chair اثاثیه منزل و برای stark کار طراحی فرش و زیرانداز انجام می دهد.
 
 
 
 


 
9. جیمز هانیفورد  James Huniford
 
عزلتگاه هانیفورد در بریجهامپتون

او با یک پوشش خنثی شروع می کند، و چه از این بهتر برای تنظیم و قاب بندی یک شیئ کامل و بی نقص – حال می خواهد این شیئ میز یک قاضی باشد، یک صندلی دوره لویی شانزدهم باشد، یا یک قطعه وسیله زنگ زده مزرعه که در دستان پرقدرت این طراح، صورت یک مجسمه عالی را می یابد. این هنر تزئین در فریبنده ترین و قویترین شکل است.
 
 
 
 
 
 

10 . کاترین آیرلند Kathryn M. Ireland
 
 اتاق میهمان در خانه ای با طرح آیرلند در فرانسه

این بریتانیایی سرزنده، به خاطر یک رهیافت آرامش بخش و دوستانه اش که سبک کلاسیک انگلیسی را با طعمی از هیجان در هم می آمیزد، شناخته می شود. اگرچه او ساکن سانتا مونیکای کالیفرنیا است، جایی که مشتریان قدرتمند او شامل بازیگرانی مانند استیو مارتین می شوند، خانه ای نیز در پرووانس دارد که از آن برای تمدد اعصاب و استراحت و تفریح استفاده می کند. او مجموعه ای از پارچه ها شامل پارچه های پنبه ای رنگارنگ هندی و قلمکارهای جاوه ای دارد. 
 
 
 
 
 
 
11. جی جفرز Jay Jeffers
 
 اتاق خواب طرح جفرز در نمایشگاه Elle Décor 2010 

این طراح که به خاطر اتاق های بازیگوشانه و مملو از الگوهای مختلف شناخته می شود، مبلغ اندیشه ها و نظرات دیوید هیکس برای مشتریان ساکن در سواحل غربی است. او دوست دارد که درام خلق نماید- یک اتاق نشیمن با دیوارهای مرجانی، سقفی خردلی و قفسه های کتاب کارگذاشته شده در دیوار با قوس هایی که یادآور هنر هندوستان است، دارد. با این وجود او می داند که چه وقت باید عقب بکشد: در نمایشگاه Elle Décor 2010 در سان فرانسیسکو، اتاق خواب طراحی شده توسط او، تجمل ساده ای داشت و در آن از پرده ها و پارچه های کشمیری تا تختخوابی که طرح آن هم از خودش بود و روی آن فاستونی پشمی کار شده بود، بهره برده بود.
 
 
 
 
 

12. دیوید کلینبرگ  David Kleinberg
  برچسب ها: