با تکنیک های ساده زیر می توانید یک دکوراسیون زیبا و ترسناک را با شبح هایی دوست داشتنی درست کنید.
در اینجا انواع تزئینات و کارهای دستی که به شکل ارواح و شبح هستند را نشان داده و طریقه ی یاد گیری آنها را به شما گفته ایم.

قاب های تزئینی
در ابتدا قاب های شیشه ای ساده ای را در اندازه های گوناگون تهیه کنید که بهتر است این قاب ها سیاه رنگ باشند .سپس پارچه های سفید رنگ و یا کاغذهای سفیدی را تهیه کرده و در اشکالی شبیه به شبح و ارواح الگوهایی را درآورده و روی این پارچه ها یا کاغذهای سفید بیاندازید .سپس آنها را داخل این قاب های شیشه ای قرار دهید و برای نصب روی دیوار یا قرار دادن روی میزهای تزئینی ازآنها بهره ببرید.
 

کتاب شبح 
از ورق های باطله استفاده کنید و اشکالی شبیه شبح را درست کنید و از آنها برای استفاده در لابه لای ورق های کتاب و برای علامت گذاری و نشانه گذاشتن استفاده کنید.

 
تاج گل شبحی شکل
این تاج گل بسیار زیبا برای نصب بر روی درب ورودی خانه و خوشامدگویی به مهمانان و حتی ترساندن آنها بسیار مناسب می باشد.برای اینکار در ابتدا یک تاج گل مفتولی شکل درست کرده و سپس با کمک کاغذ اشکال شبحی شکل درست کرده و روی این تاج گل می چسبانیم. برای چسباندن این شبح های کاغذی به تاج گل از یک چسب قوی استفاده کنید.سپس با استفاده از یک روبان می توانید پاپیونی درست کرده و به این تاج بزنید و از آن برای آویزان کردن روی درب استفاده کنید.
 

آویز دستگیره 
یک شکل شبح با کاغذ درست کنید و سعی کنید از کاغذ مقوایی محکم استفاده کنید و سپس داخل آن را سوراخ کنید تا وارد دستگیره شود و جای چشم های آن را هم خالی کنید و به این ترتیب آن را وارد دستگیره ی درب ورودی کنید.

 
ساک های شبح
ساک های ساده ای را تهیه کرده و سپس طرح های از شبح را با کاغذ درست کنید و روی این ساک ها بچسبانید.

 
فانوس شبحی
این فانوس زیبا که شبیه مومیایی ها و ارواح می باشد با پارچه ی کاغذی درست شده است. چهره های ترسناکی که این مدل فانوس ها دارند برای آویزان کردن در حیاط بسیار مناسب می باشند و درخشش و جلوه ی زیادی خواهند داشت. 

 
گلدان های شبحی
گلدان های شیشه ای ساده ای را تهیه کنید و سپس برای پر کردن داخل گلدان و تزئین آن می توانید اشکالی ترسناک از اشباح را تهیه کرده و داخل این گلدان های شیشه ای قرار دهید.

 
دکوراسیون شبحی برای درب ورودی
از آنجا که اشیاء سفید در شب بسیار برجسته و پرجلوه می باشند، می توان برای دکوراسیون درب ورودی هم از اشکال شبحی شکل استفاده کرد .مثلا انواع تزئینات آویزی درست کرده و به درختان جلوی درب ورودی بیاندازید . این مدل تزئین در شب بسیار ترسناک و هیجانی می باشد.

 
شیرینی های ترسناک
سفیده تخم مرغ و شکری را که روی شیرینی و کیک می گذارند را با یکدیگر مخلوط کنید و بپزید و بعد بگذارید تا کاملا خشک شود و آنها را روی شیرینی هایی که از قبل تهیه کرده اید بچسبانید و در آخر هم چشم های ترسناکی را روی آنها با کمک قلم مو ورنگ سیاه بکشید.

 
لامپ های ارواحی شکل 
رشته ای از چراغ های کاغذی را تهیه کنید .سپس یک پارچه ی سفید تهیه کرده و آنها را به شکل لباس به پائین لامپ ها اضافه کنید و سپس با کمک روبان مشکی رنگ  پاپیونی را درست کنید و به آن بدوزید و به این ترتیب لامپ هایی به شکل آدمک های ترسناک درست کنید. 

 


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
با کدو تنبل یک آباژور زیبا و ترسناک درست کنید
طرز تهیه پانچ میوه ای کف دار
لباس هایی عجیب برای خانم های عجیب تر
لباسهایی خاص و غیر منتظره برای کودکانتان انتخاب کنید
ایده های نو و خلاقانه برای پاییزی کردن دکوراسیون منزل تان