با این آدم برفی های دست ساز و زیبا دکوراسیون تان را برفی و زمستانی کنید.
در اینجا مدل های مختلفی از آدم برفی را به شما نشان داده ایم که در طرح هایی بسیار زیبا و گوناگون می باشند و برای تزئین خانه در روزهای برفی و زمستانی بسیار مناسب هستند. این آدم برفی ها جزء صنایع دستی و کار دست هم می باشند.

درست کردن آدم برفی با جوراب
در این مدل یک جوراب بلند مردانه از جنس کشباف را به صورت یک لوله درآورده و داخل آن را با پارچه یا ابر پر کرده و سپس روی سر آن یک جوراب رنگی دیگر گذاشته و هم چنین با دکمه چشم او را نشان داده و با رنگ های مختلفی از انواع نخ ها و گل های فوم آن را درست می کنیم.
 

آدم برفی مدل آویزی
این آدم برفی خندان برای آویزان کردن جلوی پنجره بسیار مناسب می باشد. روی یک تکه پارچه ی سفید الگوی آدم برفی گلذوزی شده و در نهایت بالای آن روبانی وصل گردیده و به جایی آویزان می شود

 
درست کردن آدم برفی با ژاکت
یکی از ژاکت های قدیمی تان را که دیگر استفاده نمی کنید در نظر گرفته و آستین های آن را درآورده و آن را به مانند تصویر بدوزید و این آدم برفی زیبا را درست کنید. می بینید که این آدم برفی اصلا از برف درست نشده و تنها با یک ژاکت درست شده است.

 
آدم برفی پنبه ای برای درخت کریسمس
این آدم برفی از پنبه درست شده است و همانطور که می بینید بسیار طبیعی می باشد و برای تزئین درخت کریسمس استفاده شده است. به این ترتیب با کمترین هزینه می توانید یک آدم برفی زیبا درست کنید.
 
ظرف غذای آدم برفی
دور تا دور این جعبه فلزی کوچک با روبان تزئین شده است و برچسب های زیبایی به آن زده شده است و در نهایت کارت پوستاری به شکل آدم برفی هم روی آن چسبانده شده است.

 
آدم برفی ملکه 
اجازه دهید این آدم برفی به شکل ملکه بر روی یک ظرف شیک و زیبا قرار گیرد و برای تزئین میز غذا سهم بسزایی داشته باشد. باید گفت این مدل آدم برفی در واقع یک دکوری بسیار زیبا و شیک هم می باشد.

 
آدم برفی 
این آدم برفی زیبا و عجیب,شاهکاری می باشد که مطمئنا مورد علاقه ی همه خواهد بود .در ابتدا با فویل آلومینیومی بدنه آن را ساخته و سپس روی آن را سنگ های ریز سفیدی می چسبانیم و در نهایت به این زیبایی شال گردن و کفش و کمربند آن را هم می بندیم.
 
 
کارت پستال آدم برفی
این کارت پستال آدم برفی در اندازه ی 5 در 14 درست شده است و در نهایت روی یک کارت بزرگتر به رنگ سبز چسبانده شده است .می توان با اضافه کردن کارت های تزئینی دیگر بر روی این پوستر آن را زیباتر هم تزئین کرد.

 
آدم برفی پنبه ای
این آدم برفی  به عنوان یک دکوراسیون بسیار زیبای زمستانی تهیه شده است و در واقع از پنبه درست شده و چشم و دماغ آن هم با دکمه درآمده است و در نهایت دور گردن آن یک شال گردن بسته شده است و به این زیبایی روی یک میز تزئینی قرار گزفته است.

 
آدم برفی به شکل قاب 
این مدل آدم برفی برای زمستان بسیار متفاوت و زیبا می باشد. این چهره دوستانه از آدم برفی ساخته شده از فوم می باشد که داخل قاب هایی با صفحه ی سبز قرار گرفته اند و در نهایت به دیوار آویزان شده است. 

 


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
با تغییراتی کوچک یک دکوراسیون زمستانی زیبا داشته باشید
با دکوراسیون سفید به استقبال زمستان بروید
چند پیشنهاد زیرکانه برای دکوراسیون زمستانی !
با کاموا و نخ بافندگی دکوراسیون تان را زمستانی کنید
با دکوراسیون نمدی فضای خانه تان را زمستانی کنید