Mindy یکی از بهترین طراحان دکوراسیون برای انواع جشن هاست. در این مقاله او 5 راه را به شما نشان می دهد که می توانید به آسانی دکوراسیونی تابستانی و زیبا داشته باشید.

1 – اضافه کردن بشقاب های رنگی به میز غذاخوری
Mindy می گوید یکی از آیتم های مورد علاقه من بشقاب و ظروف رنگی است. شما برای داشتمن یک چیدمان تابستانی و زیبا می توانید از ظروف رنگی استفاده کنید. با این کار شما شادی و نشاط را هم به میز غذاخوری تان آورده اید. فقط توجه داشته باشید در بین این ظروف از ظرف های به رنگ سفید هم حتما استفاده کنید
.


2 – استفاده از سینی های رنگی
Mindy می گوید سینی رنگی کاربردهای زیادی در دکوراسیون دارد. شما می توانید با یک سینی رنگی که پر از نوشیدنی های خنک تابستانی است از میهمانان تان پذیرایی کنید و یا آن را به عنوان دکور آشپزخانه به دیوار آن نصب کنید. و یا حتی می توانید داخل سینی های رنگی گلدان های کوچک تابستانی و یا شمع های رنگی را چیده و برای تزئین باغچه تان از آن استفاده کنید.


3 – استفاده از کوسن های رنگی برای ایوان های تابستانی
Mindy می گوید با استفاده از بالش و قالیچه های رنگی از میهمانان تان در فضای بیرونی خانه تان پذیرایی کنید. همچنین می توانید صندلی های فضای بیرونی خانه تان را با پارچه های رنگی که به پشت آنها آویزان می کنید، تزئین کنید .



4 – گلدان های شیشه ای رنگی
یکی از بهترین ایده ها برای تزئین پنجره ها و بالای شومینه ها که در این فصل کاربردی ندارد استفاده از گلدان های شیشه ای رنگی است.. برای این کار گلدان های شیشه ای رنگی را در سایزهای مختلف روی لبه پنجره و یا بالای شومینه تان بگذایرد.


5 – یک میز صورتی
برای پذیرایی از میهمانان تان در فضای باز می توانید یک میز چرخ دار به رنگ صورتی پررنگ را انتخاب کرده و روی آن لیوان، یخ و شربت ها را بگذارید. این میز حال و هوای خوبی به میهمانی هایتان می دهد.





تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
پروانه هایی زیبا برای تابستانی کردن دکوراسیون منزل تان
با این چیدمان، تابستان را به خانه تان بیاورید
دکوراسیون تابستانی برای خانه شما !
ایده هایی برای چیدمان اتاق خواب های کوچک
دکوراسیون تابستانی به رنگ زرد