با چیدمان دکوراسیون داخلی دفتر کار رویایی جسیکا کنتور Jessica Kantor سردبیر مجله گلمور Glamour آشنا شوید.
 با چیدمان دکوراسیون داخلی دفتر کار رویایی جسیکا کنتور Jessica Kantor سردبیر مجله گلمور Glamour آشنا شوید.

یک دفتر کار رویایی برای سردبیر مجله Glamour در لوس آنجلس

تیم ما دفتر کاری را طراحی کرده است که دو وظیفه بر عهده دارد : هم مکانی است برای میزبانی از میهمانان عزیز و هم یک فضای کاری الهام بخش و شخصی.

 

دفتر کار جسیکا کنتور Jessica Kantor

دفتر کار جسیکا کنتور Jessica Kantor

زمانی که جسیکا کنتور (Jessica Kantor) به عنوان سردبیر مجله Galamour انتخاب شد، اولین چالشی که در پیش رو داشت دفتر کارش بود. مقام جدید او به معنای ساعات کاری بیشتر و جدی تر و میزبانی یک سری افراد برجسته – از بازیگران تا طراحان دکوراسیون داخلی – به میزبانی مجله بود، بنابراین او می خواست فضای کاری ای داشته باشد که علاوه بر اینکه محلی شیک و با کلاس باشد، قابلیت کاربردی بودن بالایی هم داشته باشد. اینجا بود که شرکت One Kings Lane وارد شد. با کمک سوزان فلدمان (Susan Feldman) و طراح همه کاره ما Alex Reid، دفتر جدید جسیکا به خوبی مطابق با شرایط کاری او است، و تمام چیزهایی که برای میزبانی باشکوه از هر فردی که از در وارد می شود، نیاز است در آنجا به چشم می خورد. کارهایی که ما کردیم به صورت زیر است.

فضای این دفتر کار مربعی شکل است، ولی کف نامتقارن اتاق باعث شده است احساس فضای گرفته ای نظیر داخل یک جعبه را در اتاق داشته باشیم.

 

a-dream-office-for-glamour-magazines-l.a.-editor02.jpg

یک پلت رنگی مشخص شده

در رابطه با پلت رنگی، تیم طراحی تصمیم گرفت شدیدا از رنگ های خنثی استفاده کند. از چوب گردو، چوب خیزران طبیعی و رنگ های کلاسیک مشکی و متالیک در قالب میز کار و صندلی ها استفاده شد تا فضای کار به نحوی باشد که حس کامل کردن وظایف روزانه القا شود. گرچه این دفتر کار بسیار بزرگ نیست، ولی به اندازه کافی نورگیر می باشد. برای اینکه حس خفگی در فضا نباشد، الکس تصمیم گرفت از چیزهایی استفاده کند که نور را از خود عبور دهند. مانند یک میز شیشه ای فلوت، یک قفسه ی کتاب باز برای کتاب ها، یک صندلی که پشت آن باز است ، تا با طرح رنگی خنثی اتاق همخوانی نیز داشته باشند.

جسیکا کنتور می گوید : "من خیلی زیاد ایده های خاصی نداشتم، ولی می دانستم فضای کاری می خواستم که هم زیبا به نظر آید و هم به خوبی بخش های مختلف آن در کنار هم قرار گرفته باشند."

 

 

استفاده از یک دسته کتاب خاکستری رنگ برای دکوراسیون داخلی

استفاده از یک دسته کتاب خاکستری رنگ برای دکوراسیون داخلی

حتی یک دسته کتاب فرصت این را دارد که با فضا همخوانی داشته باشد. نظیر این دسته کتاب های خاکستری رنگ که در کنار یک ظرف سفالین قدیمی گذاشته شده است. شخصیت و رنگ اصلی اتاق از سوی شخصی تعیین می شود که از دفتر کار استفاده می کند.

 

 

انتخاب میز شیشه ای برای عبور دادن نور

انتخاب میز شیشه ای برای عبور دادن نور

انتخاب یک میز شیشه ای به خوبی از مزیت نور طبیعی استفاده می کند، با قرار دادن یک گیاه سبز رنگ کنار میز مقداری رنگ هم به فضا اضافه می شود.
به عنوان چیزی که در مرکز اتاق قرار دارد، میز کار بسیار مهم است چون به جسیکا اجازه می دهد که ایده های خود را روی آن بیاورد، افکار خود را جمع آوری کند و روی کار خود تمرکز کافی و بدون وقفه ای داشته باشد. تمامی چیزهای دیگر از اسنک های خوراکی گرفته تا موارد جانبی دیگر در قفسه ی سفید پشت میز ناپدید می شوند، که همچنین به عنوان سطحی برای نمایش اشیاء یا آثار هنری الهام بخش به کار گرفته می شود. میز کار و گالری کوچکی که پشت آن قرار دارد منعکس کننده‎ عشق جسیکا به کار در مجله است و آنطور که او می گوید به او اجازه می دهد که "وجهه ی بصری خلاقانه اش را با وجهه ی آکادمیک تخصصی ترش ترکیب کند."

 

وسایل ضروری روی میز کار

وسایل ضروری روی میز کار

روی میز کارتان یک سینی پارچه ای قرار دهید تا وسایل ضروری تان را درون آن قرار دهید. روی میز جسیکا یک دسته کلید که به یک جاکلیدی زرافه ای شکل متصل شده است درون این سینیقرار گرفته است و همچنین نسخه ی فعلی مجله Glamour.

 

 

ایجاد یک فضای صمیم و دلنشین برای جلسات کاری

ایجاد یک فضای صمیم و دلنشین برای جلسات کاری

درست نظیر خانه، در دفتر کار نیز اولین سوالی که به ذهن فردی که میزبان است خطور می کند این است که " افراد مختلف قرار است کجا بنشینند؟" وجود یک محل نشیمن راحت بسیار مهم بود تا بواسطه آن به جسیکا اجازه دهد میزبان جلسات غیر رسمی با بازدیدکنندگان، در دفتر خود باشد تا آنکه در یک اتاق کنفرانس رسمی با آن ها جلسه داشته باشد. وجود این مبل خاکستری رنگ به همراه صندلی باعث می شود یک نوع حس صمیمیت در فضا جاری باشد. جسیکا می گوید "من یقینا دختری اهل کالیفرنیا هستم، ولی من در ساحل شرقی به کالج رفتم و عاشق آن جذبه ی دوران قدیم هستم. من فکر میکنم که تزئین محیط با چیزهای قدیمی از تاریخ افتاده به نظر می آید، و استفاده از چیزهای جدید آنقدر ها جالب نیست- شما به هردوی آن ها نیاز دارید." برای تزیین دیوار اتاق کار از نقاشی کارتونی New Yorker که اندازه بسیار بزرگی داشت استفاده کردیم.

 

 

انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق

انتخاب کفپوش مناسب برای اتاق

به نظر می رسد این صندلی که به خوبی با فضا تطبیق دارد از مجموعه شخصی فرد قابل احترام و مد دوستی به اسم Iris Apfel گرفته شده است. وجود کفپوش dhurrie (نوعی کفپوش هندی) از جنس نخ، که دیوار به دیوار فضای اتاق را پوشانده است باعث شده است بدون اضافه کردن حجم به اتاق شیکی و وقار را به آن بدهد.

 

 

a-dream-office-for-glamour-magazines-l.a.-editor09.jpg

زمانی که پروژه کامل شد، بنیانگذار One Kings lane یعنی سوزان فلدمن اولین مهمان جسیکا در دفتر کار جدید او بود.
جسیکا می گوید : "واقعا مهم است که فکر کنید که در یک دفتر کار به چه چیزی احتیاج دارید. نیازی به خرید یک میز کاری بزرگ زمانی که چند صندلی راحتی نیز جوابگوی نیاز شما است، نیست."

 

 

یک چیدمان اصولی و در دسترس

یک چیدمان اصولی و در دسترس 

سمت راست قفسه کتاب، عکسی از Givenchy، چاپ شده از آرشیو Condé Nast، و بالای آن، نقاشی که توسط مادر مادربزرگ جسیکا کشیده شده است. ردیفی از مجله ها و کتاب های مد و هنری که در این قفسه ی کتاب باز چیده شده اند چیزی بیشتر از دکوری بودن می باشند، از این قفسهها قبلا برای نگاهی سریع برای چک کردن شماره قبلی مجلات استفاده می شد. برای اینکه دفتر جنبه شخصی تری داشته باشد، الکس از جسیکا خواست که یادگار ها و آثار هنری از خانه با خود بیاورد. مشخص شد که او آثار هنری زیادی را به ارث بوده است که همه را نگه داشته است. او می گوید "من نمی خواستم آن ها دور انداخته شوند، ولی نمی دانستم که کجا قرارشان دهم." یک سری طراحی کشیده شده توسط پدر بزرگ و مادربزرگ او در بالای قفسه کتاب یک نوع پلت رنگی بی نظیر به وجود آورند و نقاشی که توسط مادربزرگ او کشیده شده بود به دیوار یک جاذبه گرافیکی اضافه کرد.

 

 

اضافه کردن یک میز قدیمی برای دادن رنگ به دکوراسیون داخلی

اضافه کردن یک میز قدیمی برای دادن رنگ به دکوراسیون داخلی

یک میز کشو دار به سبک مدل های دهه ی 20، به همراه کشوهایی که روکش دسته آن ها از پوست بز ساخته شده است به خوبی با پلت رنگی خنثی که به چشم می خورد هماهنگی دارد. صندلی که به چشم می خورد یک هدف خاص برای خود، طبق گفته ی الکس دارد "هر زنی نیاز به یک صندلی برای قراردادن کیف خود روی آن دارد."

 

 

تزیین میز کار با عکس های خطره انگیز

تزیین میز کار با عکس های خطره انگیز

جسیکا عاشق این است که تصاویری از مادر و مادربزرگ خود در دفترش داشته باشد. او می گوید "من حس این را دارم که توسط زنانی خلاق و باهوش احاطه شده ام- که دقیقا چیزهایی هستند که Glamour مورد تجلیل قرار می دهد."

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ