از مبلمان و وسایل حصیری و راه كارهایی مربوط به دكوراسیون بهره بگیرید. و منزل خود را زیباتر کنید.به شیوه بازسازی ایوان این منزل توجه کنید
 
بازسازی یک ایوان آفتابگیر
از مبلمان و وسایل حصیری و راه كارهایی مربوط به دكوراسیون بهره بگیرید.
و منزل خود را زیباتر کنید.
 

* ایوان آفتابی اساسی

قبلا، این مكان خالی بود. اما حالا پنجره‌های زیبا، سقف آبی و كفپوش شطرنجی جلوه ای خاص به فضا بخشیده است. موجی از رنگ‌ها و مبلمانی با قیمت مناسب، فضای زیر را به مكانی جالب برای تابستان تبدیل ساخته است.
 

* شاد و خرم و نورانی

رنگ‌های سرد خوشایند فضا را پر انرژی می‌سازند. آبی كبود یادآور سقف‌های مرغوب ایوان‌ها می‌باشد، و رنگ نارنجی نقطه كانونی روشنی ایجاد می‌نماید. برای ایجاد نقطه كانونی پر شور و شگرف، چهار قالیچه كوچك به همراه قالیچه ای بافته شده از كنف هندی كارساز هستند.
 

* مكان میز

برای سهولت دسترسی به وسایل و اشیاء كنار هر مبلمانی یك میز قرار بدهید. دو میز كوچك ارزان قیمت را می‌توان به عنوان میز چای خوری یا عسلی استفاده كرد.
 

نیمكت یا صندلی راحت

می توان مجموعه ای از ملافه‌های بالش‌ها و پارچه‌های كوسنی را به كار برد كه دارای طرح‌های جالب هستند. كوسن‌ها از رومیزی تهیه شده اند. دستمال‌ها و حوله‌ها نیز به بالش‌ها انتقال یافته اند.
 

* سرزمین عجائب

اثاثیه حصیری اشیاء اصلی فصل تابستان هستند. می‌توانید قطعاتی ارزان قیمت را از حراجی‌ها خریداری نمایید و با اسپری رنگ سفید یا روشن بزنید.
 

* روشی ساده و زیبا

كركره‌های غلتان، وینیل سفید رنگ شده اند تا شبیه سایبان‌ها بشوند. برای خلق دوباره این ظاهر، نواره‌هایی روی كركره‌های ساده قرار بدهید. سپس نوارها را فشار بدهید تا بچسبند. رنگ لاتكس را با استفاده از اسفنج به كار ببرید، بعد فورا نوارها را برداشته تا خشك شوند.
 

رنگ‌های روشن

دو نفر از طراحان رنگ‌هایی مناسب تابستان برای پنجره‌ها انتخاب كرده اند.
 

نیمكت‌های كنار پنجره، سریع و آسان

نیمكت‌های چوبی زیر پنجره دارای ظاهری تمیز هستند. با وجود اینكه جایی ثابت دارند، اما متحرك هستند. آنها همچنین می‌توانند بین صندلی‌ها قرار بگیرند. 
 

تناسب پارچه‌ها

با ابتكار و خلاقیت خود كوسن‌هایی برای نیمكت‌ها درست كنید تا بتوانید جای بیشتر ایجاد نمایید. پارچه‌های كتانی دارای قیمت مناسب هستند و رنگارنگ می‌باشند. كناره‌های میز دارای پهنای مناسبی برای كوسن‌های نیمكت‌ها هستند.
 

ایستگاه نوشیدنی‌ها

در یك قسمت مركزی برای نوشیدنی‌ها ایجاد كنید. از یك میز ساده استفاده نموده و آنرا با سبدها، سینی‌ها، بطری‌ها، لیوان‌ها و دستمال‌هایی مجهز نمایید.
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چیدمان انواع گل های آپارتمانی بر اساس فنگ شوئی
اتاق خوابهایی فوق العاده برای سنین 7 تا 15 سال!
طراحی هارمونیک در فضای 80 متری
چگونه یک کمد برای وسایل بازی بچه ها ایجاد کنیم؟
نمونه ای از چیدمان یک نشیمن زیبا و شیک!