اگر از آن دسته مردانی هستید که به دنبال افزایش جذابیت خود نزد همسرتان هستید, نتایج این نظر سنجی به شما کمک می کند...

 
بنا بر یك نظر‌سنجی كه اخیراً در یكی از نشریات درج شد 15 درصد زنان بیشتر وقتی مجذوب شوهرانشان می‌شوند كه در كارهای خانه با آنها همكاری كنند. چرا؟ خب، برخی از ما زنان جدا از اینكه از دیدن همسرمان كه پیش بند بسته و در شستن ظرف و ظروف و كارهای خانه به ما كمك می‌كند لذت می‌بریم، دوست داریم از آقا یا مرد خانه مان تعبیر و تفسیری از آن خودمان را داشته باشیم. درست است، چون همین همكاری مرد‌ها در كارهای خانه ولو آنكه در جمع و جور كردن آشپز خانه یا رعایت نظم و انضباط در استفاده و نگهداری وسایل شخصی خودشان باشد، باعث می‌شود كه ما خانمها فرصت بیشتری برای استراحت داشته باشیم.با اینكه امروزه اكثریت ما زنها در بیرون از خانه كار می‌كنیم هنوز هم حجم عظیمی از كارهای خانه بر دوش ماست.
نتیجه یك بررسی در انگلیس نشان می‌دهد كه زنان متاهل در هفته 15 ساعت از وقت خود را صرف رسیدگی به كارهای خانه می‌كنند، در حالی كه مردان متاهل در هفته فقط 5 ساعت از وقتشان را به همكاری در خانه اختصاص می‌دهند. این بررسی همچنین حاكی از آن است كه خانم‌های متاهل نسبت به دوران پیش از ازدواجشان در هفته 5 ساعت بیشتر در خانه كار می‌كنند، در حالی كه مردها پس از پشت سر گذاشتن دوران مجردی، از مقدار وقتی كه صرف رسیدگی به امور خانه می‌كردند كاسته‌اند.
بنابراین، بی‌انصافی است كه از زنان بخواهیم وقت بیشتری را به كار در خانه اختصاص دهند آن هم فقط به این دلیل كه: تو زنی و كارهای خانه با توست، یا كار بیرون با آقایونه و كار خونه با خانم‌هاست. بله، خیلی‌ها فكر می‌كنند چنین تقسیم‌بندی از كار آن هم به اعتبار جنسیت، گریز‌ناپذیر است به خاطر داشته باشید اگر همسرتان شما را دوست داشته باشد و به شما احترام بگذارد، از همكاری در كارهای خانه روی گردان نخواهد بود و وقتی به او بگویید كه پاداش این همكاری، داشتن محیطی آرامتر خواهد بود ، با میل و رغبت از همكاری با شما استقبال می‌كند.
 
 
گردآوری:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع:tebyan-zn.ir
 
 
مطالب پیشنهادی:
همسرم هیچ گاه انتظارهای مرا برآورده نمی‌کند!
دانشمندان: کشف فرمول خوشبختی در ازدواج
اگر تازه ازدواج کرده‌ايد، از اين خطاها بپرهيزيد
سوال و جوابهای روابط همسران درون ذهن یک شوهر!
از بیکاری شوهرم خسته شده ام!