ما برای جشن تجدید دیدار دانشگاه شوهرم در تابستان گذشته به آن جا رفتیم. همکلاسی دختر دبیرستانی او نیز در آنجا بود و ما همراه با او و شوهرش سر یك میز نشستیم....


 
سؤال: ما برای جشن تجدید دیدار دانشگاه شوهرم در تابستان گذشته به آن جا رفتیم. همکلاسی دختر دبیرستانی او نیز در آنجا بود و ما همراه با او و شوهرش سر یك میز نشستیم. در آن جا، آن دو در مورد شیمی با هم صحبت كردند، آن دو با نا دیده گرفتن من و شوهر آن زن تمام زمان را می‌گفتند و می‌خندیدند. در حال حاضر نیز آن‌ها با ایمیل و پیام كوتاه در ارتباطند. او می‌گوید این كار من ضرری ندارد اما من اضطراب دارم. این اضطراب من درست است؟

پاسخ مشاور: احساس نا امنی در این وضعیت برای شما طبیعی است. در حال حاضر این گونه فریب دادن‌ها پدیده ای واقعی است و اینترنت در تداوم رساندن مطالب محرمانه و امكان ایجاد ارتباط ثابت بسیار مؤثر است. شما هر چه بیشتر هیجانی شوید و احساس خیانت، نسبت به شوهرتان كنید بیشتر به صدمه زدن فیزیكی به او و بیرون انداختن او فكر می‌كنید. اگر چه شك و دو دلی نسبت به شوهر مزایایی دارد اما برای ایجاد یك رابطه خوب اعتماد به یك دیگر خیلی بهتر است. اگر شما سخت به او اعتماد پیدا می‌كنید این هشداری است كه شما نیاز دارید تا با امتحان كردن اتفاقی كه در میانتان می‌افتد اعتماد یك دیگر را جلب كنید. اگر در بین شما به خاطر فشار كار و پرورش بچه‌ها جدایی ایجاد شده است، سعی كنید زندگی خود ر دوباره به صورت مشترك ادامه دهید، اهمیتی ندارد كه مشغول چه كاری هستید، باید به یك دیگر به وسیله ی ارتباط توجه كنید. یك روش مثل یك شب معین را به صورت هفتگی انتخاب كنید بچه‌ها را به پرستار بسپارید، با هم به سینما یا شام یا فقط برای قدم زدن در پارك  بروید، را امتحان كنید. راه دیگر این است كه فعالیت‌های مشترك بین خود را كه در مجاورت هم انجام می‌دهید را پیدا و امتحان كنید. در پایان اگر شوهر شما در برخی جا‌ها هوس رانی می‌كند، او نیاز دارد كه بیشتر از قبل به او توجه كنید.


تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ

www.seemorgh.com/lifestyle

اختصاصی سیمرغ

 

مطالب پیشنهادی:
سوال و جوابهای روابط همسران درون ذهن یک شوهر!
آزمون تازه عروس و دامادها
من از خیانت همسرم مطلع هستم، چکار باید بکنم؟
آيا شما به مشاوره زناشویی احتياج داريد؟
اگر تازه ازدواج کرده‌ايد، از اين خطاها بپرهيزيد