شوهرم برای رابطه جنسی پیشنهادهای عجیب ‌و‌ غریب می‌ دهد!!
شوهرم برای رابط‌ه جنسی پیشنهادهای عجیب ‌و‌ غریب می‌دهد و درخواست‌هایی می‌کند که حالم از انجام‌شان به هم می‌خورد

شوهرم پیشنهادهای عجیب ‌و ‌غریب در رابطه جنسی به من می‌ دهد

مطرح شدن این پرسش را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم آموزش مهارت ‌های زندگی در همه زمینه‌ها گسترش یابد چرا که خواه ناخواه یکی از ابعاد مهم و ضروری در بحث دوام خانواده تامین صحیح نیازهای زناشویی زوج ها و پرداختن به موضوعات مرتبط با آن است. از آن جا که ممکن است خانم‌های زیادی با این موضوع درگیر بوده ولی   فرصت یا جسارت لازم برای صحبت کردن در این خصوص را نیافته اند، قبل از این‌ که بخواهم به عنوان یک مشکل فردی به آن پاسخ دهم، به صورت عام‌تر در این باره چند نکته را مطرح می کنم.

بیشتر بدانید : رابطه جنسی سالم این 10 ویژگی را دارد!!

تعریف یک رابطه جنسی سالم

به طور کلی ارتباط زناشویی موضوعی است که در حاشیه یک ارتباط انسانی، عاطفی و عاشقانه معنا پیدا می‌کند و در آن مولفه‌های انسانی، عاطفی، جسمی و جنسی تاثیرگذار هستند. حال اگر در این فرایند مولفه‌های جسمی و جنسی، قدرتمندتر و پر رنگ‌تر از سایر جنبه‌ها باشد، آن گاه  افراط در لذت‌جویی ایجاد می‌شود و فرد را به سمت یک رابطه نامتعارف سوق می‌دهد و به طور معمول هم در این رابطه ناسالم زن آسیب می بیند. در واقع  می‌توان گفت تحمیل شدن رابطه زناشویی نامتعارف به زن، ریشه در ناآشنایی با امور جنسی و بی‌بهره بودن از آموزش‌های علمی و صحیح و همچنین نداشتن اطلاعات کافی درباره خصوصیات و ویژگی‌های رفتاری و  وجودی زن  دارد. البته این مسئله نه فقط در زمینه‌های جنسی بلکه در تمامی زمینه‌های رفتار فردی و ارتباطی با زن مصداق دارد. یک رابطه جنسی سالم، رابطه‌ای است که در آن عواطف و احساسات انسانی پر رنگ‌تر از بعد جسمانی و شهوانی باشد و طرفین رابطه ضمن پرهیز از هرگونه سلطه‌گری و خودمحوری، رعایت احترام متقابل را هم مد نظر داشته باشند.

شوهرم برای رابطه جنسی پیشنهادهای عجیب ‌و‌ غریب می‌ دهد!!
شوهرم برای رابطه جنسی پیشنهادهای عجیب ‌و‌ غریب می‌ دهد!!

2 توصیه به شما مخاطب ‌گرامی

با این مقدمه و در ادامه دو نکته خدمت شما مخاطب گرامی مطرح می‌کنم.

مهارت جرئت ‌ورزی را فرا بگیرید

یکی از مواردی که در بحث جرئت‌ ورزی مطرح می‌شود، این است که هر انسان حق اظهار نظر دارد و می‌تواند راجع به مواردی که موجب ناراحتی‌اش می‌شود، با روش مناسب ابراز عقیده کند. بنابراین لازم است شما هم درباره درخواست‌های غیرمنطقی همسرتان و تاثیر منفی این انتظارات بر شما و رابطه‌تان با وی صحبت کنید.

از یک مشاور متخصص کمک بگیرید

در خصوص نگرانی از یکنواخت‌ شدن رابطه زناشویی باید خدمت شما و همسرتان عرض کنم که جلوگیری از یکنواختی در رابطه مطلوب است ولی این روش‌هایی که شوهرتان به کار گرفته، کمکی به این هدف نمی‌کند و بهتر است شیوه‌های صحیح آن را از طریق مطالعه و شرکت در کلاس‌های آموزشی یا کمک گرفتن از یک مشاور متخصص بر اساس ویژگی‌های شخصیتی زن و شوهر فرا بگیرید.




بیشتر بدانید : همسران جوان بخوانند : همه چیز درباره رابطه جنسی

بیشتر بدانید : در رابطه جنسی تان با این روشها تنوع ایجاد کنید!!

بیشتر بدانید : برای یک رابطه جنسی لذت بخش با این حرفها همسرتان را تحریک کنید

بیشتر بدانید : رابطه جنسی، زنان و مردان چگونه از رابطه جنسی شان سوء استفاده می کنند؟



 گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com