اکنون صفاتی را که آقایان برای خانمی که می‌خواهند با او ازدواج کنند در نظر می‌گیرند را بررسی می‌کنیم
مردها از ازدواج چه دیدی دارند ؟؟
چه خانم‌هایی را برای ازدواج انتخاب می‌کنند  ؟
مردها فکر می‌کنند هنگامی که ازدواج می‌کنند از محیط تنهایی خودشان بیرون می‌آیند ، دیگر محیط امن تنهایی خود را نخواهند داشت  و از این به بعد برای انجام هر کاری باید بدانند که دو نفر هستند .

بیشتر بدانید : اگر به دنبال خوشبختی هستید این سوالات را حتما از همسر آینده تان بپرسید!!

باید در تمام کارها تقسیم مسئولیت داشته باشند ، مهم تر از همه باید نسبت به خانمی که با او ازدواج می‌کنند وفادار باشند .
 
اکنون صفاتی را که  آقایان برای خانمی که می‌خواهند با او ازدواج کنند در نظر می‌گیرند را بررسی می‌کنیم  :
 
1-  اولین موردی که در رابطه با یک زن به دید یک مرد می‌آید زیبایی اوست . مردها در ابتدا تمایل دارند با کسی که می‌خواهند با او ازدواج کنند دارای ظاهری زیبا باشد . این زیبایی در آقایان با سن‌های مختلف تعاریف متفاوتی دارد .
بعضی از آقایان زیبایی صورت برای شان مهم است ، بعضی دیگر زیبایی تناسب‌اندام یک خانم و .... .
 
اما جالب است بدانید اولین موردی که در رابطه با یک مرد به دید یک خانم می‌آید وضع مالی آن آقاست .
 
2- بعد از زیبایی موضوعی که برای آقایان مهم است ،  خانواده ی شخصی که در آینده قرار است همسر او باشد  و البته رفتار ، منش ، طرز سخن گفتن در یک خانم نیز اهمیت دارد.
برای مدت طولانی تمام رفتار و گفتار خانمی را که کاندید ازدواج  کرده‌اند مورد بررسی قرار می‌دهند . زیرا در حال حاضر آمار طلاق رشد صعودی دارد ،  مسلما هیج کس تمایل ندارد که ازدواجش به طلاق بیانجامد اما هنگامی که تفاوت‌ها و اختلاف‌های شدت یابد راهی جز طلاق برای زوجین باقی نمی ماند .
به همین دلیل بسیاری از خانم‌هایی را که یک آقا برای ازدواج کاندید کرده است در این مرحله رد می‌شوند . معمولا وقتی که دخترها و  پسرها در سنین نوجوانی به سر می‌برند تمایل زیادی برای ازدواج دارند ، هنگامی که با یک دختر یا پسر آشنا می‌شوند به نظرشان این شخص همسر آینده ی آنها می‌باشد .
اما این افکار تنها متعلق به دوره ی نوجوانی می‌باشد ، با رسیدن به دوره ی جوانی تصمیم ازدواج بسیار کاهش می‌یابد ، زیرا معیارهایی که در دوره ی نوجوانی مطرح بوده است تغییر می‌کند انتخاب‌ها سخت تر می‌شود ، دیگر فقط از روی احساسات تصمیم گیری نمی کنند بلکه در این مرحله ی منطق و عقل افراد است که تصمیمات را پیش می‌برد .
 
زیرا شخصی که قرار است همسر آینده آنها باشد ،  باید مادر خوبی نیز  برای بچه‌ها باشد . شما به عنوان یک خانم و همسر خانه  باید قدرت لازم را داشته باشید که بتوانید مدیر مدبری برای اداره ی یک منزل باشید ،  زیرا آقایان دوست دارند هنگامی که از محل کار به خانه باز می‌گردند ، در  محیطی کاملا تمیز ، آرام قدم بگذارند  .
 
محیط گرم خانه برای هر مردی به عنوان یک پناه گاه می‌باشد که بعد از یک روز کاری به آنجا باز می‌گردد تا  با وجود همسرش آرامش خود را باز یابد .
 
* همیشه گفته می‌شود که مردان از لحاظ قدرت بدنی همسرانشان را در برابر وقایع بیرونی حمایت می‌کنند و زنان نیز مردان را از  لحاظ قدرت روانی برای مقابله با رویدادهای خارجی  تقویت می‌کنند . پس  این که گفته می‌شود زن و مرد مکمل یکدیگر هستند به همین دلیل می‌باشد .
 
اگر یکی از مکمل‌های کم کاری کند مکمل دیگر به مرور زمان از بین خواهد رفت . موضوع دیگری که برای آقایان اهمیت دارد ، جنبه ی  زناشویی یک ازدواج است ، زیرا آقایان تمایل دارند گه همسرشان نیز مانند آنها از روابط زناشویی لذت ببرد .
 
خانم‌ها باید به این مسئله نیز دقت کافی داشته باشند . آقایانی که در  سنی بالاتر از 35 سال ازدواج می‌کنند ، معمولا این تفکر را دارند که همسرشان مانند فرزند آنها می‌باشد ، برای همین آنها از خانم‌های شان بیشتر و بهتر مسائل را درک می‌کنند .
 
شاید این مسئله پایه ای از مشکلاتی باشد که در افرادی که با سن بالا هستند منجربه طلاق می‌شود یا حتی  مهم تر از آن  افرادی که در سن‌های بالا هستند تمایلی برای ازدواج کردن و این که  تشکیل خانواده بدهند ندارند . 
 
اکنون به درصد مواردی می‌پردازیم که برای آقایان اهمیت دارد :
 
56% آقایان تمایل دارند که خانم‌های شان به صحبت‌های آنها با دقت گوش دهند . 39 % خانم‌های را علاوه بر دید همسری  با نگاهی  به عنوان یک مادر خوب نیز می‌نگرند . 68 % آقایان دوست دارند که خانم‌های شان عاشق آنها باشند .                 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ