مدلهای مو مناسب با کت و دامن یا شلوار
 نوع مدل مو ما با پوشیدن کت کاملا با مدل مویی که هنگام پوشیدن لباس شب و مجلسی داشته ایم تفاوت خواهد داشت . در این مقاله شما را برای انتخاب مدل مو های مناسب با کت و شلوار یا کت و دامن را راهنمایی می کنیم

 انتخاب مدل مو مناسب برای کت و شلوار و کت و دامن

نوع مدل مو  ما با پوشیدن کت کاملا با مدل مویی که هنگام پوشیدن لباس شب و مجلسی داشته ایم تفاوت خواهد داشت ....
 هنگامی که تصمیم می گیریم کت و دامن یا کت و شلوار بپوشیم برای هماهنگی بیشتر وشیکتردیده شدن بهتر است به این نکته توجه داشت که نوع مدل موی ما با پوشیدن کت کاملا با مدل مویی که هنگام پوشیدن لباس شب و مجلسی داشته ایم تفاوت خواهد داشت وبا در نظر گرفتن چند نکته نتیجه ی مطلوب ودلخواه خود را خواهیم گرفت.

بیشتر بدانید : کت و دامن مجلسی 2018 به سبک کیت میدلتون شیک پوش

کت و دامن یا شلوار/ موهای بلند

موهای بلند مناسب برای کت و دامن یا شلوار با قد بلند و اندامی لاغر

در صورت داشتن قد بلند و اندامی لاغر با پوشیدن کت و دامن یا کت و شلوار بهتر است موها را از رو طوری سشوار بکشید که تنها نوک موها کمی از رو برگردد و در اطرافتان بریزید و از پیچیدن مو با بیگودی و بابلیس خودداری نمایید زیرا با پیچیدن موها از شیکی و سادگی  کار با کت و دامن یا شلوار کم خواهید کرد.

بیشتر بدانید : مدل کت و شلوار زنانه 2018 برند دیور برای بهار امسال

موهای بلند مناسب برای کت و دامن یا شلوار با قد کوتاه

در صورت لاغر بودن و داشتن قدی کوتاه با پوشیدن کت و دامن یا شلوار بهتر است تمام موها را  در مرکز سر جمع کرده و حتما  جلوی موها را بر پیشانی یا گوشه  صورت کمی مایل کنید تا در کنار بلند و کشیده تر نشان دادن  اندام شما صورت تان را بیش از حد لاغر نشان ندهد . اگر به نوعی دلخواه  مو ها یک طرفه هم بسته شوند، به خصوص در مورد دختر خانم ها ،با پوشش کت بسیار ساده وشیک دیده می شود.
 

افراد توپر و چاق اما درشت و قد بلند بهتر است موهای بلند خود را در پشت سر و پایین کاملا جمع کرده و تنها چند تار مو در اطراف صورت شان بریزند تا از درشت بودن و گردی صورتشان به تعادل برسد.

افراد چاق با قدهای کوتاه نیز اولا بهتر است از کت و دامن های بلند که آنها را کشیده تر نشان خواهد داد استفاده کنند و از پوشیدن کت و دامن های بسیار کوتاه بپرهیزند، دوما حتما مو ها را به سمت بالا جمع کرده و دور صورت را کاملا خالی نمایند.

بیشتر بدانید : مدل مو کوتاه زنانه 2019 برای تمامی سنین و انواع صورت ها

کت و دامن یا شلوار / موهای کوتاه

موهای کوتاه مناسب با کت و دامن یا شلوار

وقتی مو ها کوتاه است و کوتاهی آن می تواند تا گردن یا روی شانه ها برسد با پوشیدن کت و دامن یا شلوار با اندامی متناسب ،بهترین حالت این است که موها را از رو سشوار کشیده و با موس آنها را شلوغ و درهم حالت داد که بسیار شیک و ایده ال به نظر می رسید .
درست کردن موهای کوتاه با انواع مدلهای فر به وسیله ی بیگودی اصلا با پوشش کت و دامن یا شلوار مطابقت نداشته و بهتر است موها یا از رو به شکل پر و یا همه را لخت اتو کشیده شوند.

موهای نسبتا کوتاه مناسب با کت و دامن یا شلوار

برای کت و دامن یا شلوار با موهای نسبتا کوتاه خورد شده استفاده از مدلی که جلوی موها تا زیر دو گوش از زیر سشوار کشیده شوند و کاملا صاف باشند و بقیه  موها تا گردن و شانه در پشت سر از رو  یا سشوار کشیده شود و یا به حالت درشت ویو شود بسیار شیک ومناسب می باشد که البته افراد دارای صورتهای بسیار ظریف و لاغر بهتر است کمتر موها را به سمت صورت هدایت کنند و آنها را با فاصله از صورت دور نگه دارند تا صورتشان ریز و کوچکتر دیده نشود.

بیشتر بدانید : 6 مدل مو سه سوته مخصوص مامان های پرمشغله!

مدل مو مصری مناسب با کت و دامن یا شلوار

در صورتی که موهای فر یا ویو با مدلی مصری تا زیر گوش دارید و قدتان چندان بلند نیست با پوشیدن کت و دامن یا شلوار آنها را از زیر سشوار کشیده و صاف کنید و در صورت قد بلند بودن حتما با پوشش کت و شلوار آنها را به همان حالت ویو درست نمایید. لختی موهای کوتاه با پوشش کت و شلوار یا دامن با هر شکل و اندامی بر شیکی و خوش لباسی خانمها می افزاید.
 


زهرا پهلوان زاده



بیشتر بدانید : کت و دامن پاییزه بربری از جدیدترین کلکسیون 2020

بیشتر بدانید : جدیدترین مدل مو برای تابستان 2020

بیشتر بدانید : مدلهای مو مناسب با لباسهای مجلسی!

بیشتر بدانید : 13 نمونه از بهترین مدلهای کوتاهی موی هالیوودی!

بیشتر بدانید : مدل مو جدید ستاره های زیبای هالیوود

بیشتر بدانید : مدل مو هایی ( خودآرایی مو در خانه ) که خودتان میتوانید درست کنید!!

بیشتر بدانید : 6 مدل کت و شلوار برتر کیت میدلتون در دنیای مد

بیشتر بدانید : ست کردن کت و دامن به سبک امل کلونی، همسر شیک پوش جرج کلونی



تهیه وتدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ