آرایش صورت با پوست سفید و چشم قهوه‌ای !
سیمرغ در مقالاتی سعی دارد تا با تقسیم بندی بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم شما را در جهت آرایشی برازنده ومطلوب یاری دهد ،در این شماره با آرایش پوست سفید وچشم قهوه ای با ما همراه باشید

آرایش برای پوست های سفید/چشم های قهوه ای

با توجه به اینکه برای شروع هر آرایش ابتدا به آماده سازی پوست صورت نیاز می باشد بنا بر این با توجه به سفیدی پوست بهتر است بعد از استفاده از ضد آفتابتان که هم می تواند برای این نوع پوست، رنگی و یا معمولی باشد ،از کرم پودر یا پنکیک هایی استفاده شود که به رنگ هلویی متوسط بوده تا با ترکیب سفیدی زیر ساخت پوست شما به چهره تان رنگ صورتی ملایمی که زیاد هم با رنگ اصلی شما تناقض نداشته باشد را بدهد.

معمولا سفیدی زیاد پوست با رنگ چشمان قهوه ای به خصوص قهوه ای روشن کمی چهره را بی روح و سرد نشان می دهد پس برای جذابیت بیشتر چهره می توان چشمهای قهوه ای را به سه روش مطلوب آرایش کرد:

بیشتر بدانید : خودآرایی با چند ترفند ساده برای افراد مبتدی و تازه کار!!

روش اول تنها یک خط چشم مشکی نازک در پشت چشمها بکشید و مژه های پلک بالا را با ریمل کاملا پر کنید یا از مژه مصنوعی استفاده نمایید و زیر چشم را خط چشمی نسبتا پهن با مداد قهوه ای کشیده  و تا دنباله ی خط پشت چشم ادامه دهید که بلند بودن ادامه ی آن بستگی به نوع چشم وسلیقه ی شما دارد اما رنگ آمیزی آن بدین صورت جذابیت خاصی به چهره خواهد داد.در این نوع آرایش رنگ چشم شما روشن تر وبراق تر دیده خواهد شد.
 
 

روش دوم آرایش چشم با پوست سفید و چشم قهوه‌ای
روش دوم آرایش چشم با پوست سفید و چشم قهوه‌ای

روش دوم بدین صورت است که ابتدا با یک مداد یا سایه ی قهوه ای که کمی هم تن قرمزی داشته باشد خط پهنی در پشت چشمها کشیده و آن را تا نیمه های پلک پخش کنید تا کمی محو شود و مثل یک سایه ی ملایم قهوه ای عمل کند. سپس یک خط چشم مشکی نسبتا پهنی تا انتهای چشم بکشید و در زیر چشم نیز به دلخواه ،هم می توانید با همین مداد قهوه ای خط ظریف و باریکی در لابه لای مژه ها بکشید و هم همینطور ساده و بدون خط چشم باشید و سپس تنها مژه های پلک بالا را از ریمل پر کنید یا با مژه مصنوعی به آن فرم ریبایی بدهید.در این روش نیز چشمهای شما به رنگ عسلی نزدیک خواهد شد.
 

روش سوم آرایش چشم با پوست سفید و چشم قهوه‌ای
روش سوم آرایش چشم با پوست سفید و چشم قهوه‌ای

روش سوم که چشمهای شما را بیشتر به رنگ قهوه ای تیره و مشکی نزدیک می کند بدین صورت است که پشت و زیر چشمها ، خط چشم مشکی کشیده تا در انتها و دنباله ی چشمها به سمت بالا به هم برسند و پلکهای بالا و پایین هر دو ریمل زده شود . داخل چشم را هم می توانید با مداد سیاه پر کنید و هم بسته به رنگ لباس و رژ لب از مداد هم رنگ آنها بکشید.
 

سایه چشم در آرایش با پوست سفید و چشم قهوه‌ای
سایه چشم در آرایش با پوست سفید و چشم قهوه‌ای

نوع رنگ آمیزی سایه در چشمهای قهوه ای با پوست سفید را هم می توان متضاد با رنگ چشمها با رنگ لباس هماهنگ کرده و از رنگهای شاد و گرم به ترتیب روشنی تا تیرگی آنها استفاده کرد و هم بر اساس مشکی یا سفید بودن لباس از زیر ساخت کرم ،زرد و طلایی استفاده کرده و کم کم  به رنگ مسی متمایل ساخت.

رژگونه در آرایش با پوست سفید و چشم قهوه‌ای
رژگونه در آرایش با پوست سفید و چشم قهوه‌ای

رژ گونه ها را از رنگهای قهوه ای بسیار روشن و آجری رنگ که تن قرمزی و نارنجی هم حتما داشته باشد انتخاب کرده و پس از زدن بر روی گونه ها با استفاده از پنکیکتان آنها را کمی محو نمایید.
 

رژ لب در آرایش با پوست سفید و چشم قهوه‌ای
رژ لب در آرایش با پوست سفید و چشم قهوه‌ای

رژ لب را نیز ابتدا با توجه به رنگ لباستان که البته نه دقیقا هم رنگ آن بلکه با کمی تفاوت کمرنگ یا پر رنگ تر بودن در نظر بگیرید و باز در صورت مشکی یا سفید بودن لباس با توجه به پوست سفیدی که دارید با کشیدن خط لب مسی پر رنگ یا قهوه ای دارای تن قرمزی بر روی لب و پخش کردن آن روی لبها جهت ماندگاری بیشتر،از رژهای براق مسی کمرنگ یا شکلاتی و گلبه ای روشن استفاده نمایید.
 

زهرا پهلوان زاده


بیشتر بدانید : رنگ پوستم سفید است، چه رنگی برای موی من مناسب است؟

بیشتر بدانید : آرایش صورت ملایم و جذاب مخصوص خانم های مسن با چند نکته ساده

بیشتر بدانید : آرایش لایت، نکته هایی که به شما کمک می کند حرفه ای آرایش کنید!

بیشتر بدانید : با تکنیک های آرایشی زیر صورت تان را جوان تر کنید

بیشتر بدانید : آرایش صورت با پوست سفید ورنگ چشم روشن یا عسلی !

بیشتر بدانید : 10 توصیه مهم آرایشی برای کسانی که موهای بلوند دارند


تهیه وتدوین:گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh/lifestyle
اختصاصی سیمرغ