چطور ابروی تاتو شده مثل ابرویی طبیعی دیده شود!؟
در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرویی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پر رنگ تر شدن ابرو یا مدل دادن آن دوست داشته ایم آن را تاتو کنیم ، پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره سبب پشیمانی ما خواهد شد...

 طبیعی نشان دادن ابرو تاتو شده با چند راه

در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرو یی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پررنگ تر شدن ابرو یا  تغیییر مدل ابرو یتان ، دوست داشتید آن را تاتو کنید اما پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره و یا خسته شدن از یکنواختی مدل باعث شده دست به  پاک کردن قسمتهایی از ابرو و دوباره تاتو کردن بزنید که این علاوه بر صرف وقت و هزینه ممکن است همچنان رضایتتان را جلب نکرده باشد .
با این وجود به جز راههای درمان پزشکی مثل لیزرکردن و امثال آن که آن هم ممکن است نتیجه ی مطلوب را نداشته باشد ، تنها راهی که باقی می ماند آرایش و میک آپ کردن ابروی تاتو شده توسط خود ابروست به طوری که شما می توانید بر طبق آنچه که در زیر گفته خواهد شد عمل کرده و ابرویی طبیعی اما پررنگ و مرتب و زیبا داشته باشید
 

بیشتر بدانید : هاشور ابرو یا تاتو؟ کدام برای پر کردن ابروها بهتر است؟

قدم اول : هنگام تاتو فقط جاهای خالی را پر کنید نه بیشتر!
تاتو,تاتو ابرو,مدل تاتو ابرو,طبیعی نشان دادن تاتو ابرو,قدم اول : هنگام تاتو فقط جاهای خالی را پر کنید نه بیشتر!

چیزی که مهم است و در طبیعی تر به نظر رسیدن ابروی تاتو شده کمک می کند در هنگام تاتو و موقع انجام آنست و آن اینکه از آرایشگرتان که می خواهد این کار را برایتان انجام دهد بخواهید حتی الامکان و تا جایی که می شود تاتو را بر روی فرم خود ابرو و در بین موهای ابرو، جایی که خالی است انجام دهد و خیلی خارج از محدوده ی ابرو، پایین و بالای آن را بی جهت پر نکند تا شما همیشه بتوانید به دلخواه،  ابرویتان را نازک یا پهن تر کنید و تنها به آن  فرم داده و ابرویی پر رنگ تر از قبل داشته باشید.
 

قدم دوم : موهای ابرو را مماس و نزدیک به تاتو کوتاه نکنید و یا روی آن را تیغ نزنید!
تاتو,تاتو ابرو,مدل تاتو ابرو,طبیعی نشان دادن تاتو ابرو,قدم دوم : موهای ابرو را مماس و نزدیک به تاتو کوتاه نکنید و یا روی آن را تیغ نزنید!

موهای ابرویتان را به سمت بالا شانه کرده و نوک تاج  آن را خیلی کم قیچی کرده، صاف کنید .بقیه ی قسمتهای ابرو را به سمت پایین شانه زده و کمی از نوک آنها را نیز بزنید .
 

قدم سوم : رنگ تاتو همرنگ یا نزدیک به رنگ ابرو انتخاب شود!
تاتو,تاتو ابرو,مدل تاتو ابرو,طبیعی نشان دادن تاتو ابرو,قدم سوم : رنگ تاتو همرنگ یا نزدیک به رنگ ابرو انتخاب شود!

بهترین رنگی که برای اکثر ابروها ازابروی مشکی تا قهوه ای پیشنهاد می شود رنگ تاتوی قهوه ای سوخته بدون قرمزی است که بر روی هر رنگ ابرویی، خود را نزدیک به آن نشان خواهد داد و نیز با هر رنگی که بر روی ابروها  بعد از تاتو گذاشته می شود هماهنگ خواهد بود.
 

مثلا اگر ابرویی قبل از تاتو به این فرم و رنگ بوده است
تاتو,تاتو ابرو,مدل تاتو ابرو,طبیعی نشان دادن تاتو ابرو,مثلا اگر ابرویی قبل از تاتو به این فرم و رنگ بوده است
 
 

می تواند با یک تاتوی درست و رنگی مناسب به شکل ابرویی پر رنگ، با فرمی زیبا و طبیعی در آید
 تاتو,تاتو ابرو,مدل تاتو ابرو,طبیعی نشان دادن تاتو ابرو,می تواند با یک تاتوی درست و رنگی مناسب به شکل ابرویی پر رنگ، با فرمی زیبا و طبیعی در آید


زهراپهلوان زاده

 

بیشتر بدانید : اگر می خواهید ابروهای تان را هاشور بزنید حتما این مقاله را بخوانید

بیشتر بدانید : ابروی مناسب هر صورت کدام مدل است؟ + عکس

بیشتر بدانید : پاک کردن تاتو ابرو، تاتو را چطور پاک کنیم؟

بیشتر بدانید : پرپشت کردن ابرو در یک هفته!

بیشتر بدانید : چرا گاهی ابروهای تاتو شده بد شکل و مصنوعی خواهند شد؟

بیشتر بدانید : کاور ابرو برای چه مواردی قابل استفاده است؟


تهیه وتدوین :گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ