بالیاژ چیست؟ جدیدترین مدل های بالیاژ برای تابستان 2018
 بالیاژ یکی از جدیدترین متدهای هایلایت مو است که این روزها بین خانم ها طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله به شما کامل توضیح می دهیم که بالیاژ چست و جدیدترین مدل های بالیاژ برای تابستان امسال را گردآوری کرده ایم

 جدیدترین مدل بالیاژ برای تابستان

بالیاژ یک تکنیک فرانسوی برای هایلایت مو است و جزو جدیدترین متد ها برا یتغییر رنگ مو در دنیا است. این تکنیک با به وجود اوردنسایه های متفاوت روی مو باعث تغییر در رنگ مو و حجیم شدن مو های تان می شود.

بیشتر بدانید : شیک ترین هایلایت برای موهای مشکی چه رنگ هایی است؟

بیشتر بدانید : رنگ مو سال 97، 6 رنگ مو برتر معرفی شدند

بالیاژ چیست؟

بالیاژ یک نوع رنگ کردن مو است که اولین بار در سال 1970 در فرانسه انجام شد. این نوع رنگ کردن مو برخلاف روش های دیگر بیشتر با استفاده از دست انجام می پذیرد و برای همه موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجراست. البته بهترین حالت آن روی موهایی است که بلندی آن ها حداقل تا زیر شانه است. بالیاژ به تکنیکی گفته می شود که در آن آرایشگر آزادانه رنگ را به موهای شما می گذارد  در واقع بلیاژ یعنی مش در هوای آزاد در این روش نسبت به روش سنتی فویل نتیجه ملایمترو طبیعی تری خواهیم داشت .این تکنیک بسیار پیشرفته است و رشد ریشه باعث تغییر شدید در ظاهر این مدل رنگ مو نمی شود و نیاز به روتوش ریشه ندارد.

جذابیت بالیاژ

در این مدل می توان هایلایت هایی زیبا و طبیعی تا هایلایت هایی با رنگ های روشن مثل شرابی و  حتی صورتی ایجاد کرد. علت دیگر جذابیت این موضوع برای خانم ها این است که چون موها از ریشه رنگ نمی شوند، پس از ریشه تغییر رنگ نداده و نیازی نیست تا هر چند وقت یکبار دوباره رنگ شوند. همه ما می خواهیم ظاهری مطابق مد روز داشته و در عین حال از خود رضایت داشته باشیم، از طرفی ممکن است وقت کافی نداشته باشیم تا هر چند هفته یکبار به آرایشگاه رفته و آنها را مجددا رنگ کنیم. به همین دلیل این مدل به شما پیشنهاد می شود زیرا هم از لحاظ اقتصادی خیلی به صرفه است وهم این که هرچقدر هم موهایتان بلند شوند رنگ زیبای خود را از دست نداده و همچنان مطابق مد روز هستند.

روش انجام کار بالیاژ

پروسه انجام این رنگ مو به بلندی موها و مدل دلخواه خودتان بستگی دارد. به طور مثال ممکن است شما بخواهید قسمت قسمت موهایتان را با...... رنگ کنید ، برخی از متخصصان رنگ مو ترجیح می دهند موها را با فویل جدا کنند و برخی دیگر موها را به چند دسته تقسیم کرده و سپس هر قسمت را جداگانه با دست رنگ می کنند.
دقت کنید که صرف نظر از مدلی که می خواهید، برای به دست آمدن رنگ مورد نظرتان حداقل باید سه بار به فاصله شش هفته به آرایشگاه خود مراجعه کنید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. بعد از آن به مدت چندین ماه می توانید از رنگ مو بالیاژ استفاده نکنید. تنها کافی ست که در این فاصله به آرایشگاه رفته و رنگ موی خود را تازه کنید.

بالیاژ برای چه کسانی مناسب است؟

بالیاژ بهتر است روی رنگ موی طبیعی فرد انجام شود تا خود را زیبا تر نشان دهد. اگر موهای تان رنگ یا مش دارد ابتدا باید آن را به رنگ طبیعی رنگ کنید و سپس بعد از مدت زمانی روی رنگ موی طبیعی موهای تان بالیاژ انجام دهید.
 

بهترین مدل مو برای بالیاژ

می توان گفت بهترین حالت نشان دادن بالیاژ مو وقتی است که موها باز بوده و پایین آن ها فر شده باشد، زیرا در این صورت تنوع رنگی به کار رفته در موها بهتر نشان داده شده و جذابیت بی نظیری به موهای شما می دهد.
 

نکات نگهداری بالیاژ

بالیاژ هم مانند رنگ موی معمولی  و با فویل ممکن است باعث خشکی موهای شما شود. پس باید علاوه بر مراقبت های معمول، مشابه رنگ کردن معمولی از موهای خود با شامپو ها و نرم کننده های مناسب محافظت کنید. زیرا رنگ موهای شما وقتی زیباست که موهایتان در سلامتی کامل به سر برند.

آیا بالیاژ تاریخ انقضا دارد؟

این مدل نزدیک به 50 سال استفاده شده و مطمئن باشید در آینده نیز خواهد شد، پس نگران این موضوع نباشید. البته توجه داشته باشید که در حال حاضر تمرکز اصلی روی مدلی است که رنگ مو ها تیره بوده و بالیاژ آن ها روشن باشد، که این رنگ ها دائما در حال تغییر هستند. این مدل تیره روشن اولین بار 5 سال پیش دیده شد، که یک مدل کاملا طبیعی بود. بعد از آن رنگ های مختلفی برای بالیاژ استفاده شد که رنگ های شاد نیز در بین آن ها دیده می شود.

بیشتر بدانید : رنگ مو، یک راهنمای جامع در مورد رنگ مو که هر خانمی باید بداند

در این مقاله جدیدترین مدل های بالیاژ مو برای تابستان 2018 را گردآوری کرده ایم. با ما همراه شوید.

بالیاژ برای تابستان
بالیاژ برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

مدل بالیاژ برای تابستان
مدل بالیاژ برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

جدیدترین بالیاژ برای تابستان
جدیدترین بالیاژ برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

جدیدترین مدل بالیاژ برای تابستان
جدیدترین مدل بالیاژ برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

بهترین بالیاژ برای تابستان
بهترین بالیاژ برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

بهترین مدل بالیاژ برای تابستان
بهترین مدل بالیاژ برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

بالیاژ روی موی مشکی برای تابستان
بالیاژ روی موی مشکی برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

مدل بالیاژ روی موی مشکی برای تابستان
مدل بالیاژ روی موی مشکی برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,
 

بهترین بالیاژ روی موی مشکی برای تابستان
بهترین بالیاژ روی موی مشکی برای تابستان 2018,بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,

بالیاژ صورتی برای تابستان
بالیاژ,مدل بالیاژ,جدیدترین مدل بالیاژ,بالیاژ برای تابستان,مدل بالیاژ تابستانی,بالیاژ صورتی برای تابستان 2018


بیشتر بدانید : رنگ کدر موی مش شده را چگونه ترمیم کنیم؟

بیشتر بدانید : آمبره چیست؟ مدل آمبره های تابستانی 2018

بیشتر بدانید : 5 رنگ مو شیک و پرطرفدار برای بهار 2018

بیشتر بدانید : رنگهای فانتزی چه مدت زمان بر روی موها دوام می آورند ؟


 تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ و rojelab.com