حسین توکلی معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی پودمانی علمی و کاربردی تا چهارشنبه 28 اسفند ماه خبر داد.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با مهر افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان دوره های کاردانی پودمانی علمی کاربردی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ترتیبی اتخاذ شد که در روزهای سه شنبه 27 و چهارشنبه 28 اسفندماه منحصرا در باجه های مرکزی شهرستانهای مختلف از ساعت 8 صبح تا 19 هر یک از روزهای مذکور نسبت به توزیع مدارک ثبت نام اقدام شود.

وی اظهار داشت:  داوطلبان در شهرستان تهران نیز می توانند از ساعت 8 صبح تا 19 روزهای 27 و 28 اسفند ماه منحصرا در مناطق 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 نسبت به دریافت مدارک ثبت نام اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش گفت: داوطلبان می توانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه این هفته با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در این دوره ثبت نام اینترنتی کنند.

 پذیرش دوره های کاردانی علمی کاربردی پودمانی در 122 کدرشته، 1510 کدرشته محل،  353 مرکز آموزش علمی کاربردی، 30 استان و 138 شهر در سراسر کشور انجام می شود و حدود 100 هزار نفر نیز در این دوره پذیرفته می شوند.

پذیرش در این دوره‌ ها بر اساس معدل کل دیپلم و با توجه به اولویتهای بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد و ایثارگر صورت می گیرد و معافیت تحصیلی به پذیرفته شدگان این دوره ها تعلق نمی گیرد.

   

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news