نتايج مرحله‌ اول آزمون استخدام پيماني وزارت آموزش و پرورش از سوي مركز سنجش اين وزارتخانه اعلام شد...
 
 
 نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش از سوی مركز سنجش این وزارتخانه اعلام شد.

اسامی پذیرفته‌شدگان در سایت مركز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به‌ آدرس www.medu.ir قابل دسترسی است.

اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ مرحله‌ اول آزمون، تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده است و تمامی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون، لازم است با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش، به نشانی www.medu.ir و سپس لینك دبیرخانه هیات مركزی گزینش به نشانی

http://gozinesh.medu.ir و مطالعه‌ اطلاعیه مربوط، فرم اطلاعات فردی را از سایت مذكور دریافت كنند و پس از تكمیل با 2 قطعه عكس پشت‌نویسی شده به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه، حداكثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 26 تیر 89 از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش اداره كل آموزش و پرورش استان محل سكونت خود ارسال كنند.

زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ دوم آزمون كه به صورت مصاحبه تخصصی یا عملی (حسب رشته) خواهد بود و همچنین نحوه‌ ارایه مدارك لازم توسط پذیرفته‌‌شدگان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات كل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود تا حداكثر ظرف مدت 15 روز آینده اطلاع‌رسانی شود.

كارنامه افرادی كه در این مرحله پذیرش نشده‌اند از روز شنبه مورخ 26 تیر 89 لغایت روز چهارشنبه مورخ 30 تیر 89 بر روی سایت مركز سنجش قرار خواهد گرفت.

چنانچه در هر یك از مراحل فرآیند آزمون و جذب مشخص شود كه داوطلب فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام بوده و مدارك خلاف واقع ارائه داده است، قبولی وی كان لم یكن تلقی خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com