دانشگاه آزاد که از هیچ فرصتی برای بیان مواضع سیاسی خود دریغ نمی کند این بار از کنکور این دانشگاه برای اهداف سیاسی خود استفاده کرده است...
 
 
 به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، این دانشگاه با طراحی جهت دار برخی از سؤالات خود سعی در تأکید بر برخی مواضع سیاسی خود و اعضای وابسته به آن را در اذهان داوطلبان ورود به این دانشگاه را دارد.

در آزمون گروه انسانی امسال این دانشگاه و در درس بینش دینی (اسلام)، در پاسخ یکی از سؤالاتی که در آن پرسیده شده بود که " کدام تجربه ها، اعتقاد مردم جهان را درباره ی تأثیر ایمان به غیب در پیروزی های مادی و اثرات مثبت حکومت مبتنی بر دین اسلام افزایش داد؟" گزینه "دفاع مقدس و دوران سازندگی" را با قرار دادن جالب در کنار هم، طرح کرده است.

دوران سازندگی مربوط به دوران ریاست جمهوری هاشمی از اعضای هیئت مؤسس این دانشگاه است که در این دوران هاشمی رفسنجانی بدون توجه به هجمه های سنگین دشمن در مقابله ی با جمهوری اسلامی با اتخاذ سیاست های صندوق بین المللی پول WTO که سردمداران صهیونیست پشت پرده آن را بر عهده دارند، تورم های بالای 50 درصد را برای کشور به بار آورد.

این دوره حتی زمینه های تجمل گرایی را در کشور باب کرده که خود زمینه ساز بسیاری از مفاسد در دوران های بعد شد.

دانشگاه آزاد که وجهه سیاسی آن بسیار برجسته تر از وجهه علمی آن به حساب می آید به گونه ای که تبدیل به یک تشکیلات سیاسی خطرناک شده است.

بررسی عملکرد این دانشگاه و مواضع سیاسی آن در انتخابات و فتنه بعد از آن به گونه ای که تأمین کننده کامل نیازهای لجستیکی عوامل فتنه در حوادث بعد از انتخابات بود بر کسی پوشیده نیست.

مخالفت های متعدد و ساختار شکنانه هیئت مؤسس این دانشگاه با مصوبات قانونی که یکی از موارد این مصوبه مخالفت با وقف اموال دانشگاه آزاد بود از دیگر موارد در عملکردهای این دانشگاه است.

هاشمی رفسنجانی نیز در مخالفت با وقف دانشگاه آزاد در جلسه ای بیان کرده بود که دانشگاه آزاد مال ما و بچه های ماست و ما آن را وقف می کنیم و اگر جلوی این کار را بگیرند بچه های ما می توانند شکایت کنند.

فائژه هاشمی که خود لیدر جریان فتنه بعد از انتخابات بوده است دوران دوم خرداد را مانند دوران سازندگی دانسته و ادامه دوم خرداد و نیز آمدن موسوی را برگشت به دوران درخشان سازندگی که پدرش بر عهده داشت دانسته است.
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com