وی خاطر نشان کرد: در آزمون مرحله اول 3 برابر ظرفیت مورد نیاز (120هزار نفر) پذیرفته شدند که قرار بود در آزمون مرحله دوم که نیمه دوم تیر برگزار شود شرکت کنند...
 
 
 رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس دستورالعمل جدید40هزار نفر از120هزار پذیرفته شده آزمون مرحله اول استخدامی آموزش و پرورش براساس آزمون عملی بر حسب رشته، مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.
 
علی فرهادی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر ، با بیان این که مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش لغو شده است و برگزار نمی شود؛ افزود:

دستورالعمل نحوه آزمون عملی، مصاحبه و گزینش از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی به سازمان های آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده است.

وی خاطر نشان کرد: در آزمون مرحله اول3برابر ظرفیت مورد نیاز (120هزار نفر) پذیرفته شدند که قرار بود در آزمون مرحله دوم که نیمه دوم تیر برگزار شود شرکت کنند.

فرهادی یادآور شد: مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول ازمون استخدامی دریافت شده است و مراحل آزمون عملی، مصاحبه و گزینش از این پذیرفته شدگان به زودی آغاز می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت اموزش و پرورش تاکیدکرد: پذیرفته شدگان در آزمون عملی، مصاحبه و گزینش تا پایان شهریور در کلاس های آموزشی بدو خدمت شرکت می کنند و احکام استخدام آنان از اول مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صادر خواهد شد.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:irirbnews.ir