اصرار برای ازدواج
اصرار دختر جوان برای ازدواج با پسر مورد علاقه اش با قتل پایان یافت.


 در این پرونده سجاد 21 ساله متهم به قتل علیرضا است. او شامگاه 30 خرداد سال گذشته در جریان یک درگیری در تهرانپاس با ضربه چاقو مرتکب این قتل شد.

صبح امروز جلسه محاکمه سجاد و هفت متهم دیگر پرونده در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد. در این جلسه قاضی شاهمرادی ، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده سجاد متهم به مشارکت در قتل علیرضا و شرکت در نزاع منجر به قتل است. با توجه به تحقیقات صورت گرفته برای متهم اصلی پرونده و هفت متهم دیگر تقاضای مجازات قانونی را دارم.

سپس اولیای دم با قرار گرفتن در جایگاه خواستار قصاص قاتل فرزندشان شدند.

رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به سجاد از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم با قرار گرفتن در جایگاه گفت : اتهام قتل عمدی را قبول ندارم اما در نزاع شرکت داشتم. روز حادثه ما به خانه خاله خود در تهرانپارس رفته بودیم. دختر خاله ام به نام بیتا با یکی از متهمان پرونده به نام حمید دوست بود و می خواستند با هم ازدواج کنند اما خاله ام مخالف این ازدواج بود و شناسنامه او را نمی داد. صبح روز حادثه حمید برای گرفتن شناسنامه به خانه خاله ام مراجعه کرده بود که اسپری اشک آورش در داخل خانه جای ماند. شب که دوباره برگشتند، خواهرم به نام سمیه با همان اسپری شروع به پاشیدن در داخل خانه کرد. در آن لحظه من به آشپزخانه نزدیکتر بوده و توانستم تا چاقویی را برداشته و پرتاب کردم که به پای علیرضا (مقتول ) برخورد کرد و باعث خونریزی پای او شد; بلافاصله حمید و دوستانش از خانه خارج شده و من پس از خروج آنها از با شماره 110 تماس گرفتم و در آن لحظه به هیچ عنوان فکر نمی کردم که چاقویی که پرتاب کرده ام باعث مرگ یک نفر شود.

در ادامه سمیه در جایگاه قرار گرفت و گفت : در زمان درگیری مقتول لباس های مرا می کشید که برادرم برای دفاع از من چاقویی را پرتاب کرد.

دیگر متهمان پرونده نیز پس از تفهیم اتهام به دفاع از خود پرداختند. با آخرین دفاعیات متهمان و وکلای آنها قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
علت عدم کاندیداتوری توکلی
ارائه 228 میلیون دلار ارز مبادله‌ای به دانشجویان غیر بورسیه
پازل معادلات امریکا،ایران را کم دارد
شبیخون پسر ۲۰ ساله به زن دایی خود
آغاز فروش لیزینگی محصولات پارس خودرو + جدول فروش