فرانک لمپارد و نامزدش در لندن + تصاویر
فرانک لمپارد و کریستین بلیکی همراه با هم از تعطیلات در جنوب فرانسه بازگشتند.

پیش از اینکه این زوج به نیویورک بروند تا "لمپارد"(Lampard) به تیم جدیدش یعنی اف سی نیویورک بپیوندد و از تابستان امسال کار خود را در این باشگاه شروع کند، بیش از پیش اوقات خود را در خیابان های لندن می گذراند؛ به نظر می رسد علاقه آنها به این شهر زمانی که می خواهند ترکش کنند، بیشتر شده است.

christine_bleakley_and_frank_lampard.jpgفرانک لمپارد و نامزدش در لندن

"کریستین" مجری 36 ساله تلویزیون، به نظر می رسد از گرمای هوای تابستانی پایتخت لذت می برد، او در حالی که لباس های مد روز و جذاب به تن داشت در خیابان های شهر قدم زد.

فرانک لمپارد و نامزدش در لندنلمپارد و نامزدش در لندن

مشخص است که او نیز به طور جدی ورزش کردن را در دستور کار خود قرار داده است. نامزد فوتبالیست او یعنی "فرانک" نیز به شدت از قدم زدن در آقتاب لذت می برد.

فرانک لمپارد و نامزدش در لندنفرانک لمپارد و نامزدش در لندن

او به همراه همسر آینده اش در خیابان های لندن قدم می زد، ظاهراً می خواست پیش از عزیمت به نیویورک خاطرات بیشتری از این شهر در ذهن خود بسپارد. این زوج که بیش از 5 سال است با هم نامزدند، به تازگی از تعطیلات شان در جنوب فرانسه بازگشته اند.

فرانک لمپارد و نامزدشفرانک لمپارد و نامزدش

آن ها پیش از این که به فرانسه بروند نیز یک هفته ای را در دبی گذراندند. بی شک آنها پیش از عزیمت به آمریکا تصمیم گرفته اند، تعطیلات شان را همراه با هم در اروپا بگذرانند.

"کریستین" اخیراً از ازدواج شان در آینده نزدیک سخن گفته بود، اما اصرار داشت تا هر دوی شان به طور کامل توافق نکرده اند، بیشتر درباره آن صحبت نکند. او در این باره گفت: «خیلی خوب است اگر بتوانیم زودتر این کار را انجام دهیم اما ما دقیقاً نمی دانیم که "فرانک" تا کی فوتبال بازی خواهد کرد. ما فقط می دانیم که به زودی به نیویورک خواهیم رفت».

فرانک لمپارد و نامزدشفرانک لمپارد و نامزدش

او ادامه داد: «مهمانان ما نزدیک ترین و عزیزترین افراد خواهند بود. امیدوارم غذای خوب، نوشیدنی خوب و اوقات خوب برای همه فراهم باشد. رعایت الگوهای کلاسیک در مراسم ازدواج نیز دوست داشتنی است».

کریستین در مصاحبه با روزنامه دیلی میرر افزود: «ما برخی نکات درباره زندگی در نیویورک را با تماشای سریال "فرندز" یاد گرفته ایم. من امیدوارم در آنجا ماجراهای جالبی داشته باشیم. من برای رفتن به نیویورک و مشاهده اتفاقات ورزشی متنوع هیجان زده ام. من می خواهم در آنجا به مکان های مختلف بروم و در نهایت تماشای بازی های "فرانک" در باشگاه جدیدش نیز برایم فعالیت بسیار مهمی است».


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ