شایعه علاقه ریحانا و همیلتون به یکدیگر + تصاویر
ریحانا و همیلتون هفته گذشته گردش های متعددی داشته اند.

ریحانا(Rihanna) و همیلتون(Lewis Hamilton) از زمانی که در پایان هفته گذشته با هم در فستیوال سالانه "Crop Over" در باربادوس ملاقات کرده اند، حسابی به چشم  آمده اند و ارتباط های رمانتیکی به آنها نسبت داده می شود.

جمعه شب ریحانا و لوئیس همیلتون بر آتش این شایعات دامن زدند. آنها در این شب در نایت کلوب شهر نیویورک بار دیگر با هم ملاقات کردند و دقایقی را به حرف زدن با هم صرف کردند.

لوئیس همیلتونعکس لوئیس همیلتون

ریحانا 27 ساله و لوئیس همیلتون 30 ساله با پوشیدن  لباس های ناشناس مقابل هم قرار گرفتند. در این مراسم ریحانا چهره خود را با یک کلاه سفید بیسبال که با لباسش هماهنگ بود، پوشانده بود. به نظر می رسد ریحانا کمی در برابر دوربین خجالتی است برای همین تا حدی که امکان داشت کلاهش را روی چشم هایش کشیده بود.

ریحاناعکس ریحانا

در شرایطی که ریحانا ست کامل سفید به تن داشت، با هملیتون که سیاه پوشیده بود در تضاد قرار داشت. راننده فرمول یک با پوشیدن یک تی شرت  سیاه، شلوار پاره پاره خاکستری و یک جفت پوتین مشکی به نمایش حس سرد خود ادامه داد. همیلتون با زدن عینک آفتابی سعی کرده بود شناخته نشود.

همیلتونهمیلتون

ریحانا و همیلتون هفته گذشته، گردش های متعددی داشته اند. آنها در نزدیکی کارائیب در 'کادومنت' با هم عکس گرفتند. در یکی از روزها نیز آنها زمان شان را به انجام ورزش های آبی اختصاص دادند. یک شب نیز در حالی که در رستوران با هم شام می خوردند، دیده شدند.

ریحانا در نیویورکریحانا در نیویورک

 


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ