موی بلوند لوئیس همیلتون + تصاویر
لوئیس همیلتون پس از شرکت در مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا، به ورزشکاران مو بلوند پیوست.

قهرمان فرمول یک جهان در حالی که تازه به مونزا رسیده بود با موهای طلایی و کلاه لبه دار خود، هدف عکاسان قرار گرفت. همیلتون(Lewis Hamilton) با این اقدام به ورزشکارانی نظیر آرونا کُن(Arouna Kone) گلزن اورتون(Everton)، دنیس رادمن(Dennis Rodman) ستاره سابق بسکتبال و تیم ملی فوتبال رومانی در جام جهانی 98 که همگی با موهای بلوند در زمین حاضر شدند، پیوست.

آرونا کُنآرونا کُن
تیم ملی رومانی در جام جهانی 98تیم ملی رومانی در جام جهانی 98

ماریو بالوتلی(Mario Balotelli) که در حال حاضر به طور قرضی از لیورپول(Liverpool) به میلان(A.C. Milan) رفته است، نیز مدتی موهای خود را بلوند کرده بود. آبل ژاویر(Abel Xavier) و جبرئیل سیسه(Djibril Cisse)، دیگر بازیکنان سابق لیورپول نیز مانند او موهای طلایی داشته اند؛ حال باید دید همیلتون تا چه مدت موهای خود را به این رنگ حفظ می کند.

آبل ژاویرآبل ژاویر
جبرئیل سیسهجبرئیل سیسه

همیلتون که ظاهر جدیدش متأسفانه تحت تأثیر موقعیتش در جایزه بزرگ ایتالیا قرار گرفته و چندان به چشم نمی آید، در حال حاضر از اصلی ترین رقیب خود یعنی نیکو رزبرگ(Nico Rosberg) 28 امتیاز جلوتر است. در حالی که هنوز 8 مسابقه از فصل 2015 باقی مانده است.

موی بلوند لوئیس همیلتونموی بلوند لوئیس همیلتون
لوئیس همیلتونلوئیس همیلتون
موی بلوند همیلتونموی بلوند همیلتون

این راننده سی ساله انگلیسی با به پیروزی رسیدن در جایزه بزرگ بلژیک گام مهمی در افزایش امتیازات خود برداشته است، راننده های مرسدس به خوبی می دانند که پیروزی و قهرمانی در مونزا می تواند هر یک از آنها را یک گام به سومین قهرمانی شان در جهان نزدیک کند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ