شایعه درگیری آتیلا حجازی و جهانیان مالک نفت تهران
جهانیان مالک فعلی تیم نفت تهران هرگونه درگیری با آتیلا حجازی را تکذیب کرد.

حمیدرضا جهانیان: با حجازی درگیر نشدم

پس از پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و نفت تهران که با شکست 3-1 طلایی پوشان همراه بود،شایعه شد که مدیرعامل نفت با سرمربی تیمش،آتیلا حجازی درگیر شده است. شایعه ای که حمیدرضا جهانیان در گفت و گویی تکذیب کرده است.

او در مورد شایعه درگیری‌اش با آتیلا حجازی، سرمربی جدید نفت پس از پایان دیدار امروز با سپیدرود گفت:« این حرف کاملا دروغ است؛ بنده بعد از بازی ناراحت بودم؛ ضمن اینکه به سمت آقای حجازی رفتم تا ایشان را آرام کنم و بگویم که کنترل خودت را حفظ کن و نگران نباش.»

مالک باشگاه نفت طلائیه در خصوص جدا شدن بازیکنان تیمش ابراز کرد:« تیم ما متکی به یک بازیکن و‌ مربی نیست؛ چندین بازیکن و مربی به تیم ما آمده و رفته‌اند که این کار از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.»

جهانیان از قطع همکاری با امین منوچهری هم خبر داد و افزود:« برخی مسائل خارج از بحث فنی تیم بیشتر موجب این اتفاق شد ولی البته مسائل فنی هم در این مسئله دخیل بود.»

جهانیان ادامه داد:« احمد امیرکامدار به دلایل فنی از تیم کنار گذاشته شده  و حامد آقایی هم چند هفته قبل قراردادش با ما را فسخ کرده است؛ هر دو بازیکن توسط کادر قبلی هم از تیم کنار گذاشته شده بودند ولی بنده به دلیل اعتقاد به جوانان، پا در میانی کردم و آنها را به تیم برگرداندم. »



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com