نتیجه غافلگیر کننده تیم ملی فوتسال بانوان ایران مقابل روسیه
تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار دوستانه خود میزبان نایب قهرمان جهان بود و 2 بر یک به برتری رسید.

برتری تیم ملی فوتسال بانوان مقابل روسیه

تیم ملی فوتسال بانوان ایران دیروز در سالن ورزشی چمران دانشکده علوم پزشکی تهران، میزبان تیم فوتسال روسیه نایب قهرمان جهان بود. بازی راس ساعت ۱۶ با سوت پورجعفریان آغاز شد و در حالی که دو دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود، روسیه گل نخست را به ثمر رساند.

شاگردان مظفر حملات زیادی را بر روی دروازه نایب قهرمان جهان ایجاد کردند و بازی تماشایی را از خود نشان دادند. سارا شیربیگی در دو دقیقه پایانی نیمه اول موفق شد گل تساوی را برای ایران به ثمر برساند تا تیم ملی در نیمه نخست با تساوی ۱_۱ راهی رختکن شود.


در آغاز نیمه دوم نیز ملی پوشان ایران و روسیه بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دادند و شاگردان مظفر بارها دروازه نایب قهرمان جهان را تهدید کردند. در هشت دقیقه پایانی بازی تعداد حملات ایران افزایش یافت و ملی پوشان به دنبال گل برتری بودند و بارها دروازه روسیه را لرزاندند، از جمله ضربه ایستگاهی کاپیتان نسیمه غلامی که نفس روسیه ها را در سینه حبس کرد. فشار بی امان یاران مظفر ادامه یافت تا اینکه همانند نیمه نخست در دو دقیقه پایانی بازی این بار مهسا کمالی دروازه روسیه را باز کرد تا ایران ۲ بر ۱ از روسیه پیش بیافتد.

بازی در سالن مجموعه چمران برگزار شد که ظرفیت سالن پانصد صندلی بود و طبق اعلام اولیه فدراسیون قرار بود بازی ساعت ۱۷ آغاز شود و همین تغییر ساعت در تاخیر حضور تماشاگران در سالن بی تاثیر نبود و تا پایان نیمه نخست هر لحظه بر تعداد تماشاگران افزوده می شد و سالن تقریبا در شروع نیمه دوم تکمیل شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  khabaronline.ir