آتش زدن بنر تیم پرسپولیس در اصفهان توسط هواداران سپاهان!
در اقدامی عجیب از سوی طرفداران تیم سپاهان, بنر تبلیغاتی تیم پرسپولیس در شهر اصفهان به آتش کشیده شد.

ماجرای آتش زدن بنر پرسپولیس در اصفهان

ایمان حجتی - مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، در خصوص اعتراضات هواداران سپاهان به درج یک بیلبورد در شهر اصفهان گفت: این بیلبورد در فضای تبلیغات تجاری شهر منتشر شده که بهره برداری از آن در اختیار کانون های آگهی و تبلیغاتی است که با نظر مراجع قانونی مشخص شده در قوانین مربوط با تبلیغات محیطی فعالیت می کنند.

وی افزود: طرح تبلیغاتی مورد اشاره هواداران سپاهان، توسط یک شرکت برای نمایش فعالیت هایش درج شده و چه از نظر درج و چه از نظر امکان نظارتی، ارتباطی با شهرداری اصفهان ندارد.
حجتی با بیان این که دغدغه هواداران سپاهان قابل درک است، گفت: شرکت های تبلیغاتی بهتر است با درک صحیح از محیط تبلیغات و نیاز مخاطب نسبت به درج تبلیغ اقدام کنند.

وی به اهمیت و ارزش دو تیم اصفهانی لیگ برتر فوتبال و هواداران آن ها در اصفهان اشاره کرد و گفت: دو باشگاه اصفهانی، با تاریخچه پرافتخار از سرمایه های شهر محسوب می شوند و در دیدار اخیر شهردار اصفهان و مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، به افزایش همکاری های مشترک تاکید شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: امیدواریم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شاهد درخشش ذوب آهن به عنوان نماینده فوتبال اصفهان باشیم و سپاهان نیز با گذر از مشکلات، به جایگاه حقیقی و موردانتظار هواداران در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

گفتنی است دیروز در شهر اصفهانی بنر تبلیغاتی تیم پرسپولیس به سفارش شرکت ایرانسل نصب شده بود که از سوی طرفداران تیم سپاهان یا به آتش کشیده یا به زیر کشیده شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی