دیدار حیثیتی تیم ملی فوتبال امید با عربستان
تیم ملی فوتبال امید ایران چهارشنبه با عربستان دیدار می‌کند که یک دیدار حساس خواهد بود

دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران با عربستان

تیم ملی فوتبال امید ایران چهارشنبه در چارچوب مرحله گروهی مسابقه‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف تیم ملی عربستان می‌رود. این دیدار حیثیتی ساعت ۱۴ به وقت ایران در شهر جاکارتا برگزار می‌شود.

شاگردان زلاتکو کرانچار پیش از حضور در اندونزی دیدار تدارکاتی در چین داشتند و با حساب ۳ بر ۲ مقابل این تیم شکست خوردند اما مسوولان این تیم از آمادگی تیم ملی امید رضایت کامل دارند و امیدوار به کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها هستند.

تیم ملی امید ایران در حالی که می‌توانست با بازیکنان زیر ۲۳ سال به اندونزی برود ترکیبی از بازیکنان زیر ۲۱ سال را انتخاب کرده تا این بازیکنان بتوانند در انتخابی المپیک بازی کنند. البته در این تیم بازیکنانی در رده سنی ۱۸ سال مانند یونس دلفی دیده می‌شوند که جزو استعدادهای فوتبال ایران هستند.

کرانچار برای آمادگی تیم ملی فوتبال امید اردویی را به همراه تیمش در عراق برگزار کرد و از دو دیدار تدارکاتی با این کشور یک برد و یک شکست را به دست آورد.

تیم ملی در دور گروهی بازی‌های آسیایی با تیم‌های عربستان، کره شمالی و میانمار هم‌گروه شده است که کره شمالی دارنده مدال برنز دوره گذشته این رقابت‌هاست.

در دیگر بازی این گروه کره شمالی به مصاف میانمار می‌رود. تیم ملی ایران در بازی دوم خود با کره شمالی و در بازی سوم با میانمار بازی خواهد کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir