تلاش وکیل علی کریمی برای انحلال فدراسیون فوتبال
وحید ملکی، وکیل پایه یک دادگستری با طرح شکایتی خواستار انحلال فدراسیون فوتبال به خاطر مشکلات اساسنامه‌ای شد

تلاش برای انحلال فدراسیون فوتبال

وحید ملکی، وکیل پایه یک دادگستری که وکالت چند شخصیت ورزشی مانند علی کریمی را بر عهده دارد، با طرح شکایتی خواستار انحلال فدراسیون فوتبال شد.

بنا بر گفته ملکی، دلیل طرح شکایت این است که "فدراسیون فوتبال تاکنون ثبت قانونی و تاییدیه و تصویب اساسنامه خود را از مراجع ذی‌صلاح کسب نکرده است و به همین دلیل باید منحل شود."

این شکایت در تاریخ ۳۰ تیر ماه برای فدراسیون فوتبال ارسال شده و تاریخ رسیدگی به این پرونده ۱۹ آذر ماه ۹۷ در دادگاه حقوقی ویژه‌ امور بین‌الملل تهران است.

ملکی همچنین از ورزشکاران و افرادی که در این مدت از فدراسیون فوتبال شاکی هستند فراخوان داده تا با مراجعه به صفحه مجازی او شکایت‌های خودشان را مطرح کنند.

فدراسیون فوتبال تاکنون اساسنامه جدید خودش را به تصویب هیات دولت نرسانده و به همین دلیل همچنان اساسنامه‌ای ندارد. پیش از این محمد شیعی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره تصویب اساسنامه این فدراسیون در هیات دولت و در ادامه‌ در فیفا توضیح داده بود: "ما پیگیر این مساله هستیم. برای خود ما بهتر است که این مسائل حل شود. ما نقش اساسی خودمان را در هیات رییسه فراموش نمی‌کنیم و پیگیر این موضوعات هستیم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir