خوش شانسی تیم ملی امید ایران در مقابل عربستان!
تیم فوتبال امید ایران در بازی مقابل عربستان با خوش شانسی شکست نخورد و به نتیجه تساوی رسید

تساوی تیم فوتبال امید ایران و عربستان

تیم فوتبال امید ایران که با نفرات زیر ۲۱ سال راهی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی به میزبانی اندونزی شده است، بعدازظهر امروز چهارشنبه در نخستین دیدار خود به مصاف تیم عربستان رفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

شروع این دیدار هر چند با حملات ایران همراه شد اما این عربستان بود که صاحب دو موقعیت ایده آل برای گلزنی شد اما هر دو بار محمد مسلمی پور توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید تا تیم حریف نتواند در نیمه اول به گل برتری برسد.

در نیمه اول تیم سفیدپوش عربستان نمایش بهتر و هماهنگ تری داشت و با انسجام بیشتری خود را به دروازه حریف نزدیکتر می کرد. بازیکنان ایران هر چند تلاش زیادی کردند اما از نظر هماهنگی و حفظ توپ شرایط خوبی نداشتند.

نیمه دوم شرایط کمی متفاوت شد و تیم کشورمان نمایش بهتری ارائه کرد. با این حال ملی پوشان امید ایران بازهم در خلق موقعیت های خطرناک انسجام تاکتیکی لازم را نداشتند و موقعیت هایی را هم که به دست آوردند به راحتی از دست دادند.

در دقیقه سوم وقت های اضافه تیم عربستان صاحب سومین موقعیت ایده آل خود برای رسیدن به گل شد اما با خوش شانسی تیم ایران ضربه بازیکن این تیم به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود روز ۲۶ مرداد به مصاف تیم کره شمالی خواهد رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: mehrnews.com