اشکان دژاگه بخاطر عکس با همسرش به کمیته اخلاق احضار شد!! + عکس وی و همسرش
گفته می شود دلیل احضار اشکان دژاگه به کمیته اخلاق, عکس های وی با همسرش می باشد

دلیل حضور دژاگه در کمیته اخلاق مشخص شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی عضو تراکتورسازی شده را احضار کرده است. در این خصوص مسئولان تراکتورسازی نامه ای دریافت کردند که در آن قید شده دژاگه باید در کمیته اخلاق حضور یابد و درباره خالکوبی و برخی مسائل دیگر توضیحاتی را ارائه دهد.

به همین خاطر بازیکن باتجربه تراکتورسازی صبح راهی تهران شد تا به فدراسیون فوتبال برود و توضیحاتش را ارائه کند.

اگرچه دلیل اصلی احضار دژاگه به کمیته اخلاق تتوهایی است که او روی بدنش دارد و در مسابقه با استقلال نیز آنها را عیان کرد اما شایعاتی وجود دارد که یک موضوع دیگر هم با دژاگه مطرح خواهد شد.

گفته می شود در نامه ای که کمیته اخلاق به تراکتورسازی ارسال کرده علاوه بر خالکوبی به مسائل دیگر اشاره شده و از این رو امروز مدیرروابط باشگاه تراکتور نیز اعلام کرده ماجرای دژاگه و کمیته اخلاق ربطی به خالکوبی ندارد.

در این خصوص گفته می شود انتشار عکس های همسر اشکان دژاگه در فضای مجازی مساله ای است که او از کمیته اخلاق بابتش تذکر می گیرد.

دژاگه چندی قبل در مصاحبه ای اعلام کرد همسرش در باکو بزرگ شده و ترکی بلد است. بازتاب این مصاحبه باعث شد تا عکس های همسر دژاگه در فضای مجازی منتشر شود و حالا شنیده می شود علاوه بر خالکوبی او بابت انتشار این عکس ها نیز از کمیته اخلاق تذکر می گیرد.

در این خصوص مسئولان کمیته اخلاق هیچ اظهارنظری انجام ندادند و برای روشن شدن موضوع باید منتظر حضور دژاگه در این کمیته و شنیدن حرف های این بازیکن باتجربه باشیم.


اشکان دژاگه در کنار همسرش

اشکان دژاگه در کنار همسرش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com