تعجب سرمربی یوونتوس از آمادگی بالای کریستیانو رونالدو
آلگری سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر کیه وو به ستایش از عملکرد کریستیانو رونالدو پرداخت

شگفتی آلگری از آمادگی بالای کریستیانو رونالدو

یوونتوس فصل جدید رقابت‌های سریA  را با پیروزی آغاز کرد و توانست با نتیجه سه بر دو کیه وو را از پیش رو بردارد.

آلگری از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که لیگ را با پیروزی آغاز کردیم. بازی‌های ابتدایی فصل معمولا سخت است چرا که بازیکنان به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: این دیدار هم نکات مثبت داشت و هم نکات منفی. در نیمه نخست کمی بد بازی کردیم. باید با هماهنگی بیشتری بازی کنیم. وقتی خوب بازی می‌کنیم نباید دچار غرور شویم و خود را به خواب بزنیم. پیروزی بزرگی را به دست آوردیم. هیچ دیداری در لیگ آسان نیست و برای پیروز شدن باید نهایت تلاش خود را به کار گرفت.

آلگری در ادامه سخنان خود به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: رونالدو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از نظر بدنی بسیار آماده نشان داد. او تنها ۷ روز است که با تیم تمرین می کند  اما هماهنگی بسیار بالایی با دیگر بازیکنان داشت. تعجب کردم که در این دیدار او نتوانست گل بزند.

سرمربی یووه ادامه داد: رونالدو چند شوت خوب زد اما درخشش سنگربان حریف مانع از گلزنی او شد. من از عملکرد خوب این بازیکن بزرگ شگفت‌زده شدم. او رفتار خوبی با دیگر بازیکنان دارد و با تمرینات خوبی که دارد آماده و سرحال نشان داد.

آلگری در پایان سخنان خود به ستایش از سامی خدیرا پرداخت و گفت: خدیرا فصل قبل ۹ گل برای ما به ثمر رساند و در دیدار امشب هم گلزنی کرد. انتقادهای زیادی از این بازیکن می‌شود اما او همواره توانایی‌اش را در زمین به نمایش می‌گذارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  isna.ir