مبلغ درخواستی سنگین پاری سن ژرمن برای فروش نیمار
باشگاه پاری سن ژرمن قیمت فروش نیمار را 300 میلیون یورو اعلام کرده است

مبلغ درخواستی پاری سن ژرمن برای فروش نیمار: 300 میلیون یورو!

روزنامه فرانسوی لو پاریزین در گزارشی اعلام کرده که سران باشگاه پاری سن ژرمن قیمت نیمار را اعلام کرده اند و بدین ترتیب این روزنامه معتبر ، احتمال جدایی این ستاره برزیلی از پاریس را رد نکرده است.

روز دوشنبه هم روزنامه اکیپ اعلام کرده بود که سران پاری سن ژرمن آماده اند تا پیشنهادات دریافتی برای نیمار را بررسی کنند و حالا روزنامه لوپاریزین، قیمت مدنظر سران باشگاه پاریسی برای به فروش رساندن نیمار را اعلام کرده: 300 میلیون یورو! پرداخت این رقم برای اکثر باشگاه ها غیرممکن به نظر می رسد. این روزها، روزهایی جنجالی برای نیمار به شمار می آید. از زمانی که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسی درمورد نیمار صحبت کرده، اوضاع و آینده این بازیکن برزیلی حسابی متلاطم به نظر می رسد.

روزنامه گلوبواسپورته در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه بارسلونا حاضرند تا برای جذب نیمار 100 میلیون یورو به اضافه دمبله، اومتیتی و راکیتیچ را به باشگاه پاریسی بفرستند.

دراین میان خود نیمار هم عجله زیادی برای روشن کردن تکلیفش دارد. خود او به مدیران پاری سن ژرمن گفته که دیگر نمی خواهد در آن تیم بازی کند و می خواهد به خانه اش بازگردد؛ جایی که هرگز نمی بایست آنجا را ترک می کرده.

اما بعید به نظر می رسد که سران بارسا حاضر باشند که برای بازگرداندن نیمار 300 میلیون یورو هزینه کنند؛ اما این احتمال وجود دارد که آنها آماده فرستادن بازیکنان بیشتری به پاریس باشند. در ابتدا بحث برسر واگذاری کوتینیو، دمبله، راکیتیچ و اومتیتی به پاریس در ازای جذب نیمار در میان بود. بارسایی ها بعد از فروش نیمار و از وجه حاصل از واگذاری اش به پاریسی ها، کوتینیو و دمبله را به خدمت گرفته بودند و دو بازیکن دیگر، جزو مهره های کلیدی آبی اناری ها در سالهای اخیر بودند.

دراین میان تضاد جالب توجهی وجود دارد؛ بعد از جدایی نیمار، بارسا با افت چشمگیری مواجه شد و بازگشت او ممکن است باعث شود تا بارسا دوباره به اوجش بازگردد. اما آنچه مسلم است این است که بارسایی ها برای محقق کردن رویایشان باید حسابی دست به خانه تکانی در رختکنشان بزنند.

البته بارسا تنها مشتری نیمار نیست و رئالی ها هم به دنبال جذب او هستند و باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این ستاره برزیلی را به کجا خواهد برد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football.net