ماجرای مذاکره پرسپولیس و یحیی گل محمدی
یحیی گل محمدی با باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید به توافق رسیده اما قرار شده است خودش از مشهدی‌ها رضایتنامه بگیرد

آیا یحیی تصمیمی برانکویی می گیرد؟

ماجرای پرسپولیس و یحیی شباهت زیادی دارد به قصه مذاکرات برانکو با الاهلی. حمیداوی مدیر جوان پدیده شهر خودرو  برای چندمین بار در دو روز گذشته با انتقاد از تصمیم هیات مدیره قرمزها در مذاکره با یحیی گفته است:«پرسپولیس اگر با یحیی مذاکره کرده باشد دارد همان رفتار زشت الاهلی در مذاکره با برانکویی را انجام می دهد که قرار داشت و هوایی اش کرد. آیا آنها راضی می شوند تیم‌شان را روی ویرانه تیم ما بسازند و خانه مایی که تیم مان را با لیست یحیی بستیم بسازند؟»

این درحالی است که مدیران پرسپولیس ادعا می کنند با گل محمدی توافق کرده اند و او قرار شده خودش رضایت تیم مشهدی را بگیرد و بیاید.

گل محمدی چند سال قبل و در زمان ژوزه درحالی که در میانه فصل تیمی پر قدرت با صبای قم ساخته بود، کمردردش را بهانه کرد و به تهران برگشت و شد دستیار ژوزه و پس از چند هفته هم جای ژوزه را گرفت و سرمربی سرخ‌ها شد. او البته نتوانست در پرسپولیس موفق باشد. تراژدی پایان فصل او در فینال حذفی و ماجرای کنار گذاشتن کاپیتان کیا، شرایط تلخی را برایش رقم زد تا در افت کامل از این تیم برود.

آقا یحیی اما در شروع مجدد ابتدا با ذوب آهن، سپس تراکتور کار کرد و دو بار برکنار شد و یک بار در لیگ یک نتیجه نگرفت اما سال قبل با پدیده خوش درخشید و سهمیه آسیایی گرفت . او تیم امید را رد کرد و دو سال با تیم مشهدی قراردادش را تمدید کرد اما حالا مدیران پرسپولیس گفتند خودش از تیم مشهدی جدا می شود و می آید.

آیا یحیی تصمیمی برانکویی می گیرد؟ تا اوایل هفته تکلیف این تیم و یحیی مشخص می شود. تصمیمی بزرگ و سخت که فشار را تنها روی آقا یحیی می افزاید. رفتن به تیمی که در سه سال اخیر با مربی محبوبی مثل برانکو ۷ جام برده است حتی نایب قهرمانی اش شکست محسوب می شود، ریسک بزرگی می طلبد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir