تیم ریوآوه پرتغال تنها مشتری اروپایی علیرضا بیرانوند
تیم ریوآوه پرتغال تنهای مشتری اروپایی بیرانوند می باشد و باید دید که آیا او تصمیم به جدایی از پرسپولیس می گیرد یا خیر

مشتری اروپایی بیرانوند: ریوآوه پرتغال

تنها پیشنهاد رسمی دروازه‌بان تیم ملی را باشگاه ریوآوه در لیگ پرتغال برای او فرستاده و برای جذبش اقدام کرده. باشگاهی معمولی در لیگ پرتغال که فصل قبل با کسب 45 امتیاز از 34 بازی در رده هفتم قرار گرفت.

سرمربی ریوآوه، دنیل راموس است. مربی سابق امیر عابدزاده در ماریتیمو که علاقه ویژه‌ای به سبک دروازه‌بانی دروازه‌بان ایرانی‌اش داشت. راموس از سوم ژانویه 2019 هدایت ریوآوه را برعهده گرفته و با این تیم نتایج خوبی نیز به‌ دست آورده. با توجه به جدایی لئوناردو ژاردیم، دروازه‌بان ثابت ریوآوه در فصل 2019-2018، راموس به دنبال جذب جانشینی مطمئن برای این دروازه‌بان برزیلی و 24 ساله است.

ریوآوه البته دو دروازه‌بان دیگر نیز در اختیار دارد که فصل قبل زیر سایه ژاردیم بودند و کمتر فرصت بازی به آنها رسید؛ اولی پائولو ویتور 30 ساله و برزیلی که فقط در آخرین بازی فصل مقابل ویتوریا ستوبال توانست در ترکیب ریوآوه قرار بگیرد و دیگری کارلوس آلوز 21 ساله و پرتغالی که نتوانست نظر راموس را به خود جلب کند و فقط روی نیمکت ذخیره‌ها نشست.

با توجه به عدم اطمینان راموس به این دو دروازه‌بان و جدایی ژاردیم، راموس دست روی علیرضا بیرانوند گذاشته تا او را جانشین دروازه‌بان برزیلی‌اش کند.

موضوعی که ابتدا باید مورد موافقت باشگاه پرسپویس قرار گیرد و سپس علیرضا بیرانوند که مشخص نیست با پیشنهاد بازی در تیم متوسط پرتغالی موافقت خواهد کرد یا نه؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net