مقصد غیرمنتظره برای دنی آلوز
دنی آلوز ستاره برزیلی سابق بارسا و پی اس جی ممکن است راهی اتلتیکو مادرید شود

توافق دنی آلوز با اتلتیکو مادرید

دنی آلوز هفته گذشته رسما خبر از جدایی خود از پاری سن ژرمن داد. آلوز که تابستان 2017 دو ساله با پی اس جی بسته بود، از اول جولای بازیکن آزاد است و می تواند به راحتی راهی تیم بعدی خود شود.

در حالی که گفته می شد او به بارسا باز می گردد یا به تیمی در لیگ برتر منتقل خواهد شد، امروز مارکا خبر از انتقال احتمالی او به اتلتیکو مادرید داد.

اتلتیکو پس از جدایی خوان فران به دنبال یک دفاع راست مطمئن است و نلسون سمدو از بارسا را مدنظر دارد ولی آبی اناری ها به این درخواست پاسخ منفی داده اند. پس از پاسخ منفی بارسا، دیگو سیمئونه(سرمربی) از سران باشگاه درخواست جذب دنی آلوز را کرده و اتلتیکو نیز به ستاره برزیلی قراردادی دو ساله و دستمزد سالانه 5 میلیون یورو را پیشنهاد داده است.

آلوز 36 ساله پیش از این اعلام کرده بود که پس از اتمام کوپا آمه ریکا، مقصد بعدی خود را اعلام خواهد کرد. دوشنبه پیش رو فینال بازی ها بین برزیل و پرو برگزار می شود و بعید نیست پس از آن، اتلتیکو به عنوان تیم بعدی آلوز معرفی شود.

آلوز سابقه 8 سال بازی برای بارسا را در کارنامه دارد و پیش از بارسا نیز چند فصل برای سویا بازی می کرد و به خوبی با فضای لالیگا آشناست. او می تواند خرید بسیار خوبی برای روخی بلانکوس باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com