مدیرعامل بارسلونا: نیمار را نمیخواهیم
جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل بارسلونا، هفته گذشته اعلام کرده بود که این باشگاه تصمیمی برای خرید نیمار ندارد و امروز بار دیگر تاکید کرد که هنوز هم چیزی تغییر نکرده است

مدیرعامل بارسلونا: با احترام به نیمار تصمیمی برای خرید او نداریم

در هفته های اخیر شایعات بسیاری پیرامون جدایی نیمار از پاری سن ژرمن و بازگشت این بازیکن به بارسلونا به گوش رسیده است. گفته می شود که تصمیم او برای ترک پاریس جدی است و عدم حضورش در اولین جلسه تمرین پیش فصل این باشگاه نشان داد که این گمانه زنی ها درست بوده است.

هرچند که پدر و مدیر برنامه ستاره برزیلی مدعی شد که این غیبت از پیش هماهنگ شده بود اما قهرمان لیگ فرانسه با عصبانیت به این اتفاق واکنش نشان داد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، نیز در مصاحبه ای تاکید کرد که این بازیکن می تواند از باشگاه جدا شود. اما به نظر می رسد که مدیران بارسا هنوز تصمیمی درباره اقدام برای بازگرداندن این بازیکن که در سال 2017 از جمع این تیم جدا شده و به فرانسه رفت، ندارند.

جوزپ ماریا بارتومئو، جمعه گذشته در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال حضور ستاره برزیلی در این تیم اعلام کرد که تصمیمی در این باره گرفته نشده و روز سه شنبه در مراسم معارفه نتو، دروازه بان جدید بارسا، بار دیگر در پاسخ به این سوال گفت: " با احترام به نیمار چیزی تغییر نکرده و هنوز همه چیز مانند سابق است. "

علیرغم واکنش بارتومئو به این اتفاقات، روزنامه اسپانیایی مارکا معتقد است که بارسلونا تلاش خود را برای بازگرداندن نیمار به نیوکمپ انجام خواهد داد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net