جدایی برانکو ایوانکوویچ از الاهلی نقره داغ کردن پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ قصد دارد برای نقره‌داغ کردن پرسپولیس از الاهلی جدا شود

برانکو از الاهلی جدا می شود؟

بحث و جدل ما بین باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ به حدی بالا گرفته است که این سرمربی کروات قصد دارد برای گرفتن مطالبات خود از این باشگاه و نقره‌داغ کردن مدیران آن از الاهلی عربستان جدا شود تا از این طریق علاوه بر دریافت مبلغ قرارداد فصل گذشته، پول فصل آیندۀ خود را هم از این تیم بگیرد.

برانکو 1میلیون و 180هزار دلار از باشگاه طلبکار است و بابت فصل آینده که قرارداد داشت، 1میلیون و 800هزار دلار دیگر به این طلب اضافه می‌شود. با این حال وکیل برانکو در جلسه با پرسپولیسی‌ها اعلام کرد حاضر به توافق است به شرط آن‌که بر سر پرداخت 700هزار دلار هیچ مشکلی پیش نیاید.

باشگاه حداقل 50درصد از این پول را به وکیل برانکو تحویل بدهد و باقی طلب نیز به صورت اقساط تا قبل از پایان سال 2019پرداخت شود، اما تمام خواسته‌های برانکو برعکس شد و مدیران برانکو به او اعلام کردن نه تنها پولی نمی‌دهند بلکه از الاهلی شکایت کرده‌اند تا با دریافت خسارت قرارداد با این سرمربی کروات پول این شکایت را به برانکو پرداخت کنند هر مقدار که باشد نه کمتر و نه بیشتر.


 این اظهارات خون برانکو را به جوش آورد و باعث شد تا مرد کروات راهکاری عجیب و باورنکردنی را در پیش بگیرد. برانکو خطاب به مدیران پرسپولیس اعلام کرد هیچ تخفیفی به آن‌ها نخواهد داد و تمام پول فصل گذشته را کامل از این تیم خواهد گرفت و حتی برای مبلغ قرارداد یک فصل باقی‌مانده زلاتکو را جانشین خود در الاهلی می‌کند و به شکل غیرمستقیم به ادارۀ الاهلی عربستان می‌پردازد تا از این طریق توانایی گرفتن تمام پول خود را داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید که این خبر تا چه اندازه صحت دارد و آیا برانکو برای مقابله با پرسپولیسی‌ها دست به چنین کار عجیب و باورنکردنی خواهد زد یا اینکه این اتفاقات فقط در حد یک شایعه و یا عصبانیت برانکو باقی خواهد ماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh11.com