غیرممکن شدن بازگشت نیمار به بارسلونا
بارسلونا قدرت مالی لازم برای خرید نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را ندارد

بارسلونا- نیمار؛ به این دلیل ممکن نیست

مراسم معارفه آنتوان گریزمان، ستاره 28 ساله و جدید بارسلونا برگزار شد و جوزپ بارتومئو، رئیس این باشگاه اعتراف کرد بارسا برای تسهیل روند این انتقال مجبور به دریافت 31.5 میلیون پوند وام شده است.

اتلتیکومادرید قصد داشت هر چه زودتر رقم مورد نظر از فروش گریزمان را دریافت کند و با توجه به طولانی شدن روند این انتقال و جنجال های اخیر، بارسلونا چاره ای جز اخذ وام برای دادن پول باشگاه مادریدی و نهایی کردن انتقال گریزمان نداشت.

طبق ادعای نشریه دیلی میل، علیرغم شایعات فراوان هفته های اخیر در مورد بازگشت نیمار به نوکمپ، حالا و با این شرایط بارسلونا بعید است در تابستان امسال قدرت مالی خرید نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را داشته باشد. ناصر الخلیفی حتی پیشنهاد ورود بازیکنانی چون فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله را نیز به این معامله رد کرده و برای فروش نیمار حداقل همان 222 میلیون یورویی که 2 سال قبل پرداخت کرد را می خواهند.

بارسلونا در سال های اخیر مبالغ هنگفتی برای جذب بازیکن خصوصا در بخش هجومی صرف کرده و بازیکنانی چون فیلیپ کوتینیو، عثمان دمبله و اخیرا گریزمان با ارقام سنگین راهی نوکمپ شده اند. با این تفاسیر به نظر می رسد از نظر مالی امکان خرید نیمار برای بارسلونا وجود نداشته و این موضوع تنها شایعات مرسوم نقل و انتقالات تابستانی باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com