پرسپولیس و سپاهان؛ 3 بر صفر به سود پرسپولیس!
کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: به دلیل عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در زمان مقرر این دیدار باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود

دیدار پرسپولیس و سپاهان باید سه بر صفر شود

نوید مظفری در واکنش به اظهار سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ که اعلام کرده بود داور بعد از پایان ۳۰ دقیقه می‌تواند بازهم زمان انتظار برای حضور تیم ها را در زمین تمدید کند، گفت: اصلا در قوانین فوتبال چنین حرفی گفته نشده و ۳۰ دقیقه دوم دست داور نیست. داوران در زمین مسابقه زیر نظر مسوول برگزاری هستند و در این بازی جلال مرادی تصمیم گیرنده است.

وی ادامه داد: طبق قانون با توجه به اینکه تیم سپاهان در ساعت مقرر در زمین مسابقه حاضر نشده و تیم داوری ۳۰ دقیقه نیز برای حضور آنها منتظر مانده باید نتیجه این بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

کارشناس داوری فوتبال گفت: اینکه دوستان در رسانه ملی داور را به عنوان تصمیم گیرنده مطرح می کنند درست نیست زیرا تصمیم گیرنده مسوول برگزاری است. اگر جلال مرادی به خاطر اتفاقات خاص بخواهد می توانست تا ساعت ها هم داوران را در زمین نگه دارد.

وی در خصوص اینکه چرا داور مسابقه بعد از حضور در زمین سوت پایان بازی را نزد اظهار داشت: زدن سوت الزامی نیست و داور می تواند با نوشتن گزارش نتیجه بازی را مشخص کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: bartarinha.ir